Reply on: Diggi #457:
Ak toto nie je odborna publikacia, tak hadam by to mala byt aspon odborna web stranka, nie? Ak sa tu budu pliest niektore skutocnosti, tak blbi z toho budu aj veci znalejsi.
To oznacovanie SUCS1 atd. som uviedol ako priklad, nie, ze sa tak oznacovat ma. Rozhodne by to vsak bolo mensie zlo, ako oznacenie SU.
Ano, jednoznacne odporucam kupit si niektore publikacie, ktore sa tomu seriozne venuju. V Prahe ich najdes hned niekolko. Vo vsetkych je seria T3 z roku 1982 oznacovana ako T3SUCS

Sarko
Ano, pozeram, ze aj v tejto knihe je to T3SU. Ako jediny dovod, preco sa oznacuju ako SU je uvedene:
"...okrem vozňov T3SU z roku 1982, ktoré mali usporiadanie 2+1 ako vozne T2."
Tento jediny argument povazujem za nedostatocny. Exportne serie T3 SU a neskor T3 SUCS boli predsa dodavane so zasuvkami pre prenos 600V na streche (vpredu i vzadu), s pridavnymi zasuvkami pomocnych obvodov do riadeneho vozidla (vedla zasuvky mnohoclenneho riadenia alebo vedla vyklopneho krytu od zasuvky mnohoclenneho riadenia), madla vo vsetkych troch dverach (kvoli usporiadaniu 2+1 a trojsedadlu sa nepocitalo s prevozom kocika) a napokon rozdiely v elektrickej vyzbroji. Toto vsetko su protiargumenty a dodavky do Ceskoslovenska taketo prevedenie predsa nikdy nemali.