Ty si spokojny? Ja nie, dnes rano som sa citil v 3519 na L15 ako sardinka v plechovke ktoru prešiel parny valec, 12 minut na tej linke v rannej špičke ? ? ? ? ? ? ? ? ?
"pokiaľ by ste chceli zachovať stromovú alej, tak by trať musela ísť po súčasnej komunikácii"
- To by tá trať nemohla ísť alejou (ak sú splnené šírkové parametre)? Cesta pra IAD by zostala zachovaná.
"Okrem toho je plánovaná reko križovatky pri Infinity, takže do skončenia jej životnosti (t.j. 40rokov) by som o Moyzeske ani neuvažoval..."
- Nová technológia, že až 40 rokov? Či tam bude jazdiť už len historičák cez víkendy a sviatky? ?
"obnovenie električky na Hlavnej je si myslím na dobrej ceste - väčšina s tým súhlasí (na stretnutí ohľadom Auparku sa to nadnieslo), pri reko N.O. sa ráta s vybudovaním odbočky zo ŽST (toto prosím neriešiť - najlacnejší variant)."
Štúdie, štúdie, štúdie... Tá odbočka bude vyzerať ako prvý krok k možnému návratu, ale treba toho spraviť ešte viac než dosť.
Samozrejme, že sa posunie bližšie k budove niekdajšieho Horizontu. Aj stromy, ktoré stoja za zastávkou na Nám. oslobodediteľov padnú kvôli ceste, keďže tam povedie 6-prúdovka. Nad Superiorom, ktorý spomínaš, ale visí veľký otáznik kvôli všadeprítomnej hospodárskej kríze. Hotel má byť s obchodným centrom prepojený lávkou ponad komunikáciu.
Neviem, ci je mozne komunikaciu este viac posunut k Horizontu. Sice, mozno maximalne o jeden pruh, kedze v ceasti medzi Horizontom a Jantarovou sa pripravuje vystavba hotela Superior.
AD Moyzesova - pokiaľ by ste chceli zachovať stromovú alej, tak by trať musela ísť po súčasnej komunikácii. Pod tou však vedie plynovod (ktorý v dnešných dňoch opravujú), ktorý vylučoval aj existenciu električky do Čermeľa...
Okrem toho je plánovaná reko križovatky pri Infinity, takže do skončenia jej životnosti (t.j. 40rokov) by som o Moyzeske ani neuvažoval...
AD Hlavnná - obnovenie električky na Hlavnej * je si myslím na dobrej ceste - väčšina s tým súhlasí (na stretnutí ohľadom Auparku sa to nadnieslo), pri reko N.O. sa ráta s vybudovaním odbočky zo ŽST (toto prosím neriešiť - najlacnejší variant). Taktiež dobrá správa ohľadom "Ti.....j" predradnej koľaje z Južnej triedy - bude splietka (môj názor - aj tak zbytočné) ale bola daná požiadavka na splietku od Štúrovej. Tej sa však zdráhajú ale asi im nemá kto vysvetliť, že splietka oproti klasickému odbočeniu potrebuje iba 30m rovnej trate a o 15cm širšie teleso a štíhlejšiu výhybku (cenový rozdiel v rámci objemu celej križovatky zanedbateľný)...
* - bolo vyslovené, aby sa vypracovala štúdia o obnovení ED na Hlavnej (len dúfam, že to nebude ako prezentácia/štúdia KORIDu, ktorá pripomína prácu nejakého stredoškoláka ) ?
Jasné, že sa predal. Vtedy boli ceny také a lacnejšie nik nedával. Ešte aj trápna garzónka kdesi za Galériou stála minulé leto 1.200.000 (s ešte menšou plochou). Však aj hypotéky sa dávali na 120%. Píšu o tom dnes tu: http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=4.2.2009/90079K
Prišla pani kríza a ceny sa začínajú zreálňovať.
Re #43116 Sarko: Mne sa tá preložka trate takisto pozdáva. Spomínam si na alej a el. trať, ktorá ide ku Pražskému hradu.
"Mas pravdu, vsetci tu visime na hypotekach, ale kriza sa neprivadza z hypotek, ale ekonomickou krizou, ked ludia zacnu stracat zamestnanie a krizova hypoteka je uz len jeden z poslednych v domino efekte, ked velke percento nezamestnanych nahle nie su schopni splacat cokolvek."
Som zvedavý koľko Slovákov čo takto narýchlo popodpisovalo hypoúvery si uvedomuje, že v prípade zmeny ceny (jej zníženia) na trhu, môže po nich banka žiadať založiť ďalšiu nehnuteľnosť. Kto naberie zo dňa na deň ďalšiu vhodnú nehnuteľnosť? A rodičovský dom nezaloží nikto.
tak hej, z toho pohľadu nie sú to zaujímavé kúsky zeme, ale tak vlastniť ich už len pre ten pocit... ?
áno, čo sa týka z pohľadu odborníka, tak preložka trate by IAD v podstate nijako vážne neovplyvnila, avšak z pohľadu toho, že vodiči sú zároveň voliči, sa také niečo nemôže stať - žiadny volený zástupca ľudu predsa nebude obmedzovať svoje ovečky. A už vôbec nie hrkotajúcou električkou. Radšej im zväčší na úkor parku na Moyzesovej parkovisko, aby mali kde odložiť svoje tátoše, keď sa budú chcieť ísť " prejsť " do mesta.
Kedy vlastne bola uvedená do prevádzky dočasná panelová cesta na NO
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Nodes