Reply on: Dispecer #43131:
Rano na L27 staci aj maly voz, hlavne je ze vobec pride, interval smerom ku Mlynskej Baste je uz dost husty. Treba vidiet veci realne ze nieje klbakov nazvys, tak nemozu byt na kazdej linke predsa... (o velkom posilnovani dopravy v tomto smere sa neda povedat, 18 a 27 zahustili len aby aspon ciastocne nahradili planovanu chybajucu L53, teraz sa uz vojdu vsetci) Tlacenica je len ak nejaky spoj vynecha alebo fakt len zopar odchodov, ale ludia sa naucili pouzivat nie len ten "svoj" spoj ale idu prvym co pride, takze sa to tak rovnomernejsie rozlozilo. Aspon ja to tak vidim.A aj furci by iste pomohla tiez nejaka doplnujuca linka napr. 15N (Exnarova - NO) a nie linka 50 s inym intervalom a trasou cez pol mesta. Na THC to vyriesili k vseobecnej spokojnosti, len na furci sa to riesi stale nejakymi pochybnymi posilneniami, ktore aj tak nikomu nevyhovuju a stav len komplikuju
eMareq
- To by tá trať nemohla ísť alejou (ak sú splnené šírkové parametre)? Cesta pra IAD by zostala zachovaná.
"Okrem toho je plánovaná reko križovatky pri Infinity, takže do skončenia jej životnosti (t.j. 40rokov) by som o Moyzeske ani neuvažoval..."
- Nová technológia, že až 40 rokov? Či tam bude jazdiť už len historičák cez víkendy a sviatky? ?
"obnovenie električky na Hlavnej je si myslím na dobrej ceste - väčšina s tým súhlasí (na stretnutí ohľadom Auparku sa to nadnieslo), pri reko N.O. sa ráta s vybudovaním odbočky zo ŽST (toto prosím neriešiť - najlacnejší variant)."
Štúdie, štúdie, štúdie... Tá odbočka bude vyzerať ako prvý krok k možnému návratu, ale treba toho spraviť ešte viac než dosť.