Reply on: pedro77 #42911:
Je to viacnasobne izolovane, trolej TD tusim 4x 2 pary pred trolejom zeleznice a 4x 2 pary izolator pertinax v jednom smere, takze dokopy 16 izolatorov Pertinax a zeleznicny trolej na jednokolajnej trati je izolovany tusim 2x pred a 2x za priecestim, cize dokopy 4 (pravdepodobne keramicke) izolatory. Vlaky tam vsak maju pred priecestim prikazovu znacku na stiahnutie zberaca, takze uhlikova lista sa nikdy "nesuchnu" cez tu trolejovu krizovatku, ale v pripade "nehody", ze by sa tak z nejakej priciny nestalo, prejazd s dvihnutym zberacom by nemal zanechat nasledky, lebo ten izolovany usek aj tak nie je pod napatim.
jt
Keď už sme načali túto tému, spomeniem ešte zopár zaujímavostí.
Koľaj z Južnej triedy (-> NO) sa tesne pred križovatkou (hneď za výjazdom z Fejovej) rozdelí a vznikne súbežná trojkoľajná trať. Pravá koľaj bude určená pre linky na ŽSt, prostredná pre linky smerujúce ku Krajskému súdu, ľavá, samozrejme smer Barca.
Križovanie koľavových tratí na NO bude riešené s výhľadovým napojením Hlavnej (predpokladám, že pre všetky smery). Reálneho napojenia sa ale asi nikdy nedočkáme, keďže už 22 rokov je ED z Hlavnej oficiálne dočasne vylúčená.
Pri výstavbe Auparku sa na Štúrovej plánuje vybudovanie 6-prúdovky (2+2 IAD, 1+1 MHD), ktorá by mala pokračovať aj po severnej strane Štúrovej, kde zatiaľ BUS pruh chýba.