Reply on: Vladimír #4170:
Čo sa týka trasy L52 v roku '89, to by bola v súčasnosti iba zbytočná, v prepočte takmer 900 m dlhá obchádzka. Cez Južné nábrežie je to iba o cca 750 m viac a ak by to mala byť neexpresná linka, obslúži naviac až 8 zastávok, čo by prinieslo viac úžitku a lepšie obslúženie v danej presmerovanej trase.
Hádam si nemyslíš, že by bolo problémom, aby na stanovištiach pred Slovanom zastavilo za hodinu o cca 3 spoje naviac. Podľa mňa to nepredsavuje žiadnu prekážku, rovnako ako odbočenie na Rooseveltovu cez Hlavnú. Nehovorím pritom o výhľadovom riešení, ktoré je ešte pomerne ďaleko, ale o súčasnom stave.
Ale samozrejme, to sa nedá, to nepripadá do úvahy, to absolútne nejde...
balky
Problem je s velkymi vzdialenostami jednotlivych nastupist. Ale presne take iste problemy su s velkymi krizovatkami aj v inych mestach (Blava, Praha).
Zastavky elektriciek su podla mna v sucasnosti idealne rozmiestnene. Horsie je to s busmi. Najdolezitejsie su zastavky pred Domom techniky a Slovanom.Bottova?Dost nestastne-od ruky,ale je to asi najschodnejsie riesenie pre linky v smere Sever-Juh(28,24),Sever-Vychod(33,53)aj pre L14. Zastavka L56 pri Sl.poistovni? Uz ked tam stala L52, vravel som, ze je to nezmysel. Kludne by mohli zastavovat na stanovisti L25, pred Slovanom.L38 na D.Feju?Specificka zastavka pre jednu linku,ale kde inde by mohla byt?Netusim.