Reply on: balky #4167:
Myslím, že k zmene došlo v jeseni minulého roku, keď sa menilo zastavovanie viacerých liniek na NO v súvislosti so zreušením zachádzok L30 na stanicu a pod.Re #4168 Sarko: Tu nejde o to, či je to reálne alebo nie, ale o to, že si napísal, že by to tak bolo najlepšie. A zrejme ani s tým balky nesúhlasí. Rovnako ako ja.
Pre odstránenie nástupišťa na Fejovej by stačilo L38 presmerovať do trasy L52, ktorá fungovala pár mesiacov v roku 1989, a síce ...Moldavská cesta - Nám. osloboditeľov - Jantárová - Južná trieda...
To s tým Slovanom a Rooseveltovou dúfam nemyslíš vážne. Jednak to absolútne nejde pri dnešnej dopravnej organizácii pred Slovanom a vo výhľadovom riešení po výstavbe Auparku už vôbec takáto trasa nepripadá do úvahy.
balky
Problem je s velkymi vzdialenostami jednotlivych nastupist. Ale presne take iste problemy su s velkymi krizovatkami aj v inych mestach (Blava, Praha).
Zastavky elektriciek su podla mna v sucasnosti idealne rozmiestnene. Horsie je to s busmi. Najdolezitejsie su zastavky pred Domom techniky a Slovanom.Bottova?Dost nestastne-od ruky,ale je to asi najschodnejsie riesenie pre linky v smere Sever-Juh(28,24),Sever-Vychod(33,53)aj pre L14. Zastavka L56 pri Sl.poistovni? Uz ked tam stala L52, vravel som, ze je to nezmysel. Kludne by mohli zastavovat na stanovisti L25, pred Slovanom.L38 na D.Feju?Specificka zastavka pre jednu linku,ale kde inde by mohla byt?Netusim.