Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: R55ka #41460:
No ani ja o ziadnych neviem. Preto som Ti dal tu otazku, co v Smolkovej petcii robil Mutafov. Ale bola to (asi) skor recnicka otazka.
Reply on: R55ka #41453:
rozdiel je celodenne a celotýždenne. Avšak i tak triafaš vedľa. Raz som Ti to tu už spomínal - viď, ako to bolo kedysi s L 4, ak sa najprv zoštíhlil víkendový interval a potom úplne zrušila premávka. K L 2 : cez deň cez víkendy by mohla byť vyťažená viac, avšak v nedeľu večer je vyťažená až až - smerom na Komenského smeruje zo stanice množstvo študentov - ak by si L 2 zrušil, tým by si ich donútil cestovať busmi na Národnú triedu. Opäť " skvelý " príklad ako preferovať neekologickú dopravu na úkor ekologickej.
za ďalšie, spomínaš, že L 14 by mala ísť až na Nám. MMM. Ale prečo? Veď je tu L 2 - opäť chceš mať dôvod na nahradenie ekologickej linky autobusovou?
mna by este zaujimalo preco idu busy takto :

10 - 9:03,18,33,48
18 - 9:04,24,44
34 - 9:05,20,35,50

fakt by som chcel vediet preco idu 3 busy v podstate hned za sebou, to si clovek zabudne doma nejaku vec, musi sa vratit a nestiha ani na 1 a musi zase cakat 15 minut

a neviem ci ste si vsimli, ale bus 10 chodil do 14.12. ( teraz neviem ci je to tak isto) o 2-3 minuty skor ako mal, a ked nato vodic prisiel tak sa vliekol celou cestou az po Palackeho a mozno aj potom to uz neviem a aj tak bol na zastavke o 2 minuty skor
Nodes: nevidel som staznosti od Terasanov, co sa im nepaci. Ak vies o nejakych, napis mi.
Reply on: Apeer #41451:
aj to je priveľa na takú linku.
Reply on: R55ka #41456:
Uznavas, ze Terasa sa nema preco stazovat. Napriek tomu Mutafov bol spolutvorca Smolkovej peticie. Zeby nic ine len politika?
Reply on: Mr.Henky #41431:
na 1. pohľad sa môže zdať, že skrátenie L 18 po Lingov by neprinieslo takú úsporu km, aby sa mohla opätovne zaviesť L 73, no akurát pozerám, že tieto trasy sú dĺžkovo takmer identické - na KVP je to o pár sto metrov dlhšie. Takže to nie je až taký zlý nápad. Avšak muselo by sa potom vyriešiť L 55 - presunúť ju na ( jedine, kde inde? ) ŤHC a ukončiť na KVp, aby neliezla trolejbusom do cesty - tým by sa šte čosi usporilo oproti súčasnému stavu.
DPMK tu ma byt pre ludi. Z nich ziju. Su sidliska, ktore maju velmi dobre spojenia a nemaju sa naco stazovat. Napr. Terasa. Ale zmena priniesla furcanom oproti minulemu linkovemu vedeniu horsie podmienky ako boli. Preto ta kritika.
Reply on: R55ka #41454:
lepsie podmienky?? ake prosim ta ???
Crossfire: to su proste mnohi slovaci. neda sa nechajme to tak. Ale aj tak neprestaneme. Byvam v tomto meste, a chcem lepsie dopravu a podmienky. Mozno dosiahnem a mozno nie.
TA: celodenne linka 2 nema opodstatnenie. Mozno rano a poobede v spicke by mala jazdit. Ale cez vikendy vobec nie. Priemerne co ju poznam, su tam najviac 10 cestujuci. A vecer chodi prazdna - zo stanice takmer uplne. Mozno sem tam nejaky bezdomovec.
Reply on: R55ka #41448:
ano, velmi dolezite ulohy v slovenskej historii mali aj niektori politici a ine vyznamne osobnosti..a tiez su uz mrtvi .. co z toho vyplyva? rozluc sa s tym, ze sa vratia L18 a L19 .. a uz sa ludia konecne spamatajte a nefnukajte tu co sa kde ma vratit aby VAM bolo dobre.. najde sa urcite MNOHO ludi, ktorym nove L18 a L19 vyhovuju .. ?
Reply on: TA #41449:
A na L30 nepremáva podniková 1203ka ❓ ?
Reply on: R55ka #41448:
To vieš, celé LV sa malo prekopať, nie podkopať.
Reply on: R55ka #41448:
vidieť, že sa nerozumieš do MHD. Inak by si nepovedal, že L 19 " bola na svojej trase velmi dobra " - prepánajána, veď od KVP až po NO len zbytočne kopírovala TD ❗ Niečo ako súbeh 2 rôznych trakcií Ti nehovorí nič? Pod drátmi by nemal čo robiť žiadny bus ( v ideálnom prípade ).

Čo sa týka L 2, že je najmenej vyťažená linka, tak si dovolím navrhnúť Ti previezť sa napr. L 52L - prázdne busy voziace vzduch najmä v úseku od Lorinčíka po NO. No takých príkladov je viac.
TA: chceme naspat len tie najdolezitejsie linky, ktore sa mali opravit teraz. L18 - nie len kvoli tomu, ze takto jazdila 20 rokov, ale bola plne a maximalne vyuzivana (mimochodom bola to najvytazenejsia linka), a aj linka 19 bola na svojej trase velmi dobra a tiez lne vyuzivana celodenne. Tie dve linky mali v minulom linkovom vedeni dolezitu ulohu - mali sa zmenit len nevyuzivane a slabo vyuzivane linky.
Reply on: Nikoliatko #41411:
aké zrýchlené linky? V KE nemáme skutočné zrýchlené linky. Sú len tak nazvané. Veď sa pozri do CP, nevidím tam žiadnu veľkú úsporu jazdnej doby.

Re #41417 Nikoliatko : ako chceš koordinovať L 55 s L 17, keď pritom ju treba koordinovať s trolejbusmi v úseku KVP - centrum ( a pritom pretína trasu trolejbusov aj na Furči, ale paradoxne v protismere, čo je už absolútne nekoordinovateľné - komu by sa to podarilo, tak by si zaslúžil dopravnú Nobelovu cenu ) ❓
Reply on: R55ka #41442:
Ked pojde 14ka na Maraton, co tak ju viest aj na Moyzesovu, aby tych moznosti na prestupy bolo viac a dalej na Namestie osloboditelov s pokracovanim do Krasnej? Davaju Ti zmysel a logiku taketo nezmyselne subehy? Co sa tyka 2ky, vyuzivaju ju aj studenti, nevsimol si si? BTW Povodne mala byt presmerovana na Zimnu a B. Nemcovej. Ale ten najpovolanejsi to nepodpisal.
Reply on: R55ka #41442:
ťa posadím do linky 2 v najväčšej špičke a uvidiš jej využitelnosť...je využitá...a linka 14 by zbytočne celkom zbytočne chodila na NMM..kopirovala by električky 2,4 a 9 v úseku Havlíčkova-NMM... ? ..už to pochop že nebude len všetko podľa teba... ?
Reply on: R55ka #41441:
Jedni odidu, druhi pridu. Takisto nebudu mat zhora nadelene, aby vedeli, o com je MHD a aby chapali jej zakonitosti a principy. Co sa tyka nosnych liniek. Ukaz mi mesto, kde vedu v subehu dve "nosne" linky dvoch trakcii. A to v takom rozsahu, ako za stareho LV.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.