Reply on: KVKV #3779:
Čo to o vlekoch som si vyhľadal aj ja. Vedel som o odstrojovaní pôvodných košických MV, v publikáciách sa uvádza číslo 5 prestavieb z MV na VV, pravdepod. #111 - 116. Nikde som sa však nedopátral o prestavbách pražských MV na VV. Ak bol najvyšší stav VV okolo 20ks, tak počítajme:
- 5ks uzavretých VV, výr. Györ, ev.č. 40-44 (neskôr 101-105)
- 5ks letných VV, výr. Györ, ev.č. 60-64 (neskôr 106-110)
- 5ks uzavretých ex MV, výr. Györ, #111-116
- 5ks uzavretých ex pražských MV (?), ev.č. (117?-121?)
Ak pred ukončením prevádzky dvojnápravových MV zostalo ešte uvedených 8ks VV, znamenalo by to potom, že do konca 60-tych rokov sa zachovali aj niektoré z roku 1913, t.j. viac ako 50 ročné vozidlá. Je to možné?
Ku Hlavnej len toľko, pustil by som tam KT8D5R.N2 a tá by nemala mať problém s prejazdom na znížené nápätie, ktoré sa používa napr. pri prejazde umývacou linkou. Príslušné tlačidlo (Prejazd mycou linkou) by som prerobil na prepínač. Bolo by niečo také možné?
Diggi
ASi pre mesiacom ked v telke dikutovali o tom kolko budu stat oslavy vstupu do EU sa spomínala aj reklama na vozidlách MHD. Vie o tom niekto niečo?
Ďalej na 12-ke sa objavuje len zvysne Solarisy, t.j. ak nema kde inde jazdit. Teda z L12 ich mame na L18.
Prechody su nádherné : Dnes som čakal na Lingove na 3514, namiesto neho prišiel 3516, ale z NO na svojom poradí išiel 3514 = musel sa manipulacne hodit z Moskovskej na NO.
Tak som na NO isiel druhym SU15 č.3521. Ten však z NO nešiel späť na KVP, ale otočil si to smerom na Barcu a na jeho poradie išiel 3516, ktory tam uz bol, ked prisiel na NO namiesto 3514. ?