Dnes som bol svedkom jedného malého incidentu v T-buse.?
Zastávka Pri Hati - jedna rodinka (mama, otec, dve deti a jeden kočík). Zrazu sa rozhodli vystúpiť, znelo už zvukové znamenie a práve vtedy, keď sa zatváralo pravé krídlo dvier, otec s kočíkom sa v trepal do dvier ? Našťastie ľavé sa už nestihlo zavrieť, pretože vodič pohotovo otvoril dvere... Normálne som mal chuť (začal sa vonku rozčulovať) vynadať mu, pretože nepoužil zvonček na upozornenie vodiča... ?
Zastávka Pri Hati - jedna rodinka (mama, otec, dve deti a jeden kočík). Zrazu sa rozhodli vystúpiť, znelo už zvukové znamenie a práve vtedy, keď sa zatváralo pravé krídlo dvier, otec s kočíkom sa v trepal do dvier ? Našťastie ľavé sa už nestihlo zavrieť, pretože vodič pohotovo otvoril dvere... Normálne som mal chuť (začal sa vonku rozčulovať) vynadať mu, pretože nepoužil zvonček na upozornenie vodiča... ?
Sarko
Ak by sa ev.č. prideľovali aj naďalej kontinuálne, KT8D5 by mali #425 až 464 a T6 by mali #465 až 494.
Od počiatku elektrickej trakcie sa však prideľovali ev.č. po sériách, takže si teraz vezmem príklad, ako by to vyzeralo, ak by sa pre vozidlá typu T1 až T3 prideľovali ev.č. po sériách:
T1- 200 až 210, T2- 300 až 328, T3- 400 až 581, KT- 600 až 649, T6- 700 až 729.