Ti poviem tak , že pre trhanarov pridelených na dlhe vozy neni po NLV robota,musime jak xuji skakat na krátke vozy , asi tak po novom . Takže nerozumiem tomu . Aj preto mnoho išlo na celodenky ? ? ? ?
Inak prečo budu jazdiť male vozy na tej 54ke? Nie je dosť trhanárov na dlhych vozoch? Ako by aj mohli byť keď ich bez toho aby chceli ***li na celodenky ?
To akože fakt budu na 54ke krátke vozy hej? ? Viete jaka tam bude plnka? Šak keď tam chodil IK280 a L31 išla len z lingova tak bola natrieskana a nie eštekeď ide cez cele THC, to rovno zrušte tu zachadzku na Furču lebo ŽIADNY FURČAN SA TAM NEZMESTI ? ? ? ?
A mysliš, že každy chodi len na KVP? Skoordinovať by ich trebalo lebo idu obidve k HM Tesco, Mier kde dosť ľudi prestupuje a kym čaka 20min na THC tak mu odide aj ten jeho "pripoj".
Ďakujem. Myslel som si, preto som mal pochybnosti.
Re #37646 eMareq: A ako mám tú ponúkanú kapacitu vyrátať, keď nikto nevie, aké vozidlá majú jazdiť na akej linke, a navyše v reále sú na každej linke všetky 4 dĺžkové typy - 12m, 15m, 18m aj 0m?
taketo subehy vsetkonarazdlhonic boli vzdy, pamatam si aj pred menou v roku 2000 boli subehy (avsak aj20 min. interval) subehy si pamatam aj z cias ked zacala na THC jazdit 27, tiez tri linky chodili minutu dve po sebe
Len tu treba spomenúť aj ponúkanú kapacitu (veľký (+50%) vs malý autobus). Nie len spoje. A keď sa bude jazdiť od budúceho roka 14.5 mil km ?, sa asi začnú kupovať dvojkĺbové. ?
Re #37604 t.p: To sú také "úspory", že až. Treba zrušiť zachádzku L54 cez Dneperskú a budú busy aj vodiči.
Re #37612 Dispecer: duochodcovia chceli naspäť celú linku 17, len Schwartz ich odbil s tým, že majú dole 6, 9, R a potom hore 15-tku.
Re #37621 Peter55: Iste, ved klesol objem výkonov o tom to celé je. Môžeme tu každoročne prelinkovávať ako divý, lenže to riešiť nízke výkony riešiť nebude.
TA
Váš T-Mobile, jednoducho bližšie. ?