Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peter55 #37165:
No ale to si nepovedal ze z namestia osloboditelov... Znelo to akoby si nemal rad trolujbusy vseobecne.. Ved to je urcite ze vela ludi z tamat cestovat na Furcu nebude.. Na to je linka 15... Tahanovce aj furca maju priamy spoj z NO len jeden...
Reply on: Irisb #37171:
áno ?
predpokladám, že vtedy sa ešte dalo ísť po asfaltke medzi Cassosportom a hádzanárskou halou. Dnes sa to už nedá, keďže tam " umelo " zriadili 1-smerku. Takže po zabočení cez ( bývalý ) plot Cassosportu je potrebné ísť popri blšáku ( teda po tej panelmi (?) vyloženej ploche ) a potom sa po napojení na asfaltku vytočiť späť na " poľnú " cestu - poľnou som ju nazval len preto, že je tam v cca 5-metrovom úseku len zemina. Následne dole miernym kopčekom a potom sa vyesíčkovať k ceste pri Hornbachu.

V zásade proti tomu nemám nič; ak by tak chodila L 15, neprotestoval by som, ale pripadá mi to veľmi krkolomné - minimálne, kým nebude prepájacia komunikácia Pri Prachárni - Popradská plne funkčná.
Reply on: eMareq #37159:
Bod 2 by som starostom otrieskal o hlavu a ukázal návrh LV od vás pred tým než sa začalo s nimi intenzívne na túto tému rokovať a potom na porovnanie LV ktoré je teraz a o čo sa líšia: tie linky, úseky trás a intervaly, že či netušia koho je to potom objednávka a keď sa to upraví do prapôvodne navrhovaného stavu (autori 1018 a spol. neviem kto presne(asi aj Ty)), či budú M. Č. a ich starostovia spokojní, keďže oni nenesú žiadu zodpovednosť ? ☠
Reply on: BMko #37169:
?

TA: este nejaka pripomienka?? ?
Reply on: Alco #37151:
...pridaj k tomu prestup na NaokoloTrolejbus a na Mieri potom L18/27/34 ?
Reply on: TA #37088:
Ked som mal 4099 tak som s tadial prechadzal bez toho aby som si kolesa uspinil
Reply on: principio #37163:

...
2038 - 0,0 mil. vozkm (podľa aritmetickej postupnosti) ☺
PRINCIPIO: Kedy a kto to podpisal?
Reply on: pedro77 #37129:
áno

Re #37130 pedro77: áno ?. A keď sa zasekne Emtrest, tak aj až na konečnú. ?
Reply on: Aerith #37148:
Tu nejde o to ako vyzeraju al o to, že idu dookola, to je take ťažke pochopiť? Neverim, že ty by si cestovala trolejbusmi domov keby si byvala na furči, možno tak od Tesca alebo Mieru ale určite nie z NO ?
Reply on: principio #37163:
Ak je to pravda, tak to je sila! Máš nejaký dokument čo to potvrdzuje?
rok 2007 - 15,3 mil. vozkm (bolo)
rok 2008 - 15,0 mil. vozkm (je)
rok 2009 - 14,5 mil. vozkm (bude)
rok 2010 - 14,0 mil. vozkm (bude ešte horšie)
rok 2011 - 13,5 mil. vozkm (dúfajme, že ani nebude)
(údaje na roky 2009-2011 predbežný schvalený objem km - objednávka mesta).
„Byť Košičanom je fajn"
Títo starostovia su čvarga obyčajná. Oni odmietajú zodpovednosť? a vyslovujú nespokojnosť? No a som zvedaví, čo si ti blbi vyrokujú.
Myslím, že mesto Košice ako také je na smiech už celému Slovensku. na ich mieste som ticho, držím hubu a krok.
Dúfam, že so sebou sú všetci spokojní .

Riešenie : nech sa stretnú páni poslanci, páni starostovia a pán primátor a nech urobia LV aké požaduju ich ovečky a nech sa jazdí podľa toho. Som ozaj zvedavý.
Reply on: Isidor #37160:
Len aby to cele zle neskoncilo.. Uz sa to zacina..
Reply on: eMareq #37159:
Starostovia odrazu - my nič, my muzikanti... ?
Zo stránky MČ THC:

Rokovali s riaditeľom DPMK
Starosta JUDr.Cyril Betuš a zástupca starostu MČ Ing.RNDr.Emil Petrvalský, CSc. dňa 15.8.2008 osobne navštívili generálneho riaditeľa DPMK,a.s., Ing .Michala Tkáča a Ing. Roberta Nagya technického riaditeľa pre dopravu , ktorým predložili podrobné sťažnosti, pripomienky a požiadavky občanov našej mestskej časti k zabezpečovaniu jednotlivých liniek MHD v našej mestskej časti s ťažiskom na premávanie linky 10. Predstavitelia DPMK,a.s. prisľúbili nápravu súčasného stavu tak, aby prispeli k zmierneniu dočasných mimoriadnych opatrení s nábehom na schválený a platný plán linkového vedenia a cestovného poriadku MHD.

A odišli obidvaja s dlhým nosom, lebo vodičov niet...

Starostovia vyslovili nespokojnost s MHD
Starosta Mestskej časti Košice – Sídlisko Ťahanovce JUDr. Cyril Betuš na 23. rokovaní Rady starostov mesta Košice 12.8.2008 inicioval v spolupráci s ostatnými starostami mestských častí prijatie uznesenia vo veci zabezpečovania služieb MHD obyvateľom mesta Košice DPMK a.s. Košice. Rada starostov prijala v danej veci nasledovné uznesenie :

Uznesenie číslo 62 :

––––––––––––––––-

Rada starostov mesta Košice

1. VYSLOVUIJE

Nespokojnosť s novým linkovým vedením nakoľko stav, ktorý je v súčasnosti zabezpečovaný DPMK, a.s. nezodpovedá proklamovaným predstavám na zlepšenie dopravy v meste Košice

2. ODMIETA

Prenášanie zodpovednosti za súčasný stav zabezpečovania linkového vedenia v jednotlivých mestských častiach z DPMK, a.s. na starostov mestských častí

3. ŽIADA

Primátora mesta Košice o urýchlené zvolanie pracovného rokovania za účasti vedenia DPMK, a.s., primátora mesta Košice a starostov mestských častí

NeviemKnapík predsa dovolenkuje, má iné problémy. Domčok mu stráži MP (po novom sa už tranformovala na SBS platenú z verejných zdrojov, samozrejme len pre vyvolených). Veľmi by ma zaujímalo o čom chcú akože rokovať? Nech nájdu prachy na navýšenie platov a nie strácať čas jalovými rokovaniami.

Re #37147 AAA: Tu nejde o VEK vozidla, ale to, že je problémové ako celok.
Reply on: AAA #37147:
Problemy s opravami a mozno aj snaha o unifikaciu.
Reply on: Ferko #37149:
Sud vyda platobny rozkaz, ktory ked dlznik nezaplati, nasleduje exekucia.
Kto vie kde sa dá pozrieť platná trasa linky č.15 ( na mape ) ?
Ziadam uviest, ktore parametre sleduje DPMK zmenou tras mhd.
Ziadam uviest:
- ich zoznam
- stav parametra pred zmenou
- stav parametra aky je planovany dosiahnut po zmene
- termin vyhodnotenia

Alfonz Halenar, poslanec Kosic za KVP
-----------
Zoznam parametrov sledovanych pri zmenach v doprave

" pocet vozidiel vo vyprave
" pocet zadelenych vodicov
" priemerny interval v silnych vztahoch (vystup zo sidlisk)
" najazdenych km


Vyhodnotenie parametrov

V prilohe je uvedeny prehlad planovanych parametrov MHD po zmene v aug 2008. Tato tabulka je spracovana pre standardny pracovny den so skolskym vyucovanim.

V nizsie uvedenom prehlade nefiguruje elektrickova doprava, nakolko zmena linkoveho vedenia sa jej dotkla s len minimalnym dosahom na vypravu vodicov a vozidiel.

" Parameter 1

povodny stav - 147 AD + 14 TD = 161 vozidiel
novy stav - 134 AD + 18 TD = 152 vozidiel

" Parameter 2

povodny stav - 226 AD + 26 TD = 252 vodicov
novy stav - 216 AD + 32 TD = 248 vodicov

" Parameter 3

povodny stav:
- spicka nerovnomerne 5 - 7,5 min
- sedlo 15-20 min
- okrajovy rezim 15-30 min

novy stav:
- spicka rovnomerne 5 - 7,5 min
- sedlo 7,5 - 15 min
- okrajovy rezim 15-30 min

" Parameter 4

povodny stav - 15,2 mil vozkm
novy stav - 14,8 mil vozkm


Aj napriek nizsiemu poctu vodicov vo vyprave ale uvadzam, ze vzhladom na nutnost realizacie linkoveho vedenia este v priebehu letnych prazdnin a naslednej casovej tiesni nebola vykonana optimalizacia cestovnych poriadkov v smere k poctu vodicom. Tato uloha je v sucasnosti aktualna a predpokladam znizenie poctu vodicov v dennej vyprave o 8 - 10.


Ing. Robert Nagy v.r.,
riaditel dopravy a techniky

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.