Reply on: eMareq #36744:
Pozri, mohli by do Džungle zachádzať aj všetky "moje" 22-ky. Ja som len chcel ušetriť Ťahanovčanov, aby aspoň polku spojov mali bez tej zachádzky, nakoľko prepravné potreby THC-obce a Džungle isto nie sú 1:1.Podľa cassovia.sk mala v roku 2001 Džungľa 427 obyvateľov. Obmedzený potenciál. Z toho je značné % romales, zberbales a chamrades, ktoré autobus zvnútra ešte nikdy nevideli a ani nie je záujmom DPMK, aby ho niekedy videli. Keď si myslíš, že takáto MČ má mať rovnako často spoje ako napr. seriózne košické valaly (THC-obec 1720 obyv.), potom sa Ti čudujem.
Čo sa týka tej linky "THC-obec - HMT - Mier - Kostolianska - THC-most", to by bol zase zásah do L14 a ja už som to celé rozkopávať nechcel. ?
Re #36747 tbus: Dnes je luxus každý jeden vodič v (zbytočnej) službe navyše.
eMareq
Re #36729 5: Hm, mohol by existovať taký vymeták do Džungle, ale ten interval 120 minút je tak pre nikoho (na úrovni dopravy do Nižnej Myšle). Všetci sa z Džungle presunú ku zastávke Pod Furčou alebo ku HMT
25: Poľov - NO, prečo nie Polov - Optima? Lorinčík s Perešom musia prestupovať, oni budú mať priamy spoj až do mesta. To sa mi zdá nespravodlivé (aj dnes pri sústave liniek 20, 25 a 30).
Re #36731 Dispecer: Logicky, keď im z Madridskej nepôjde 10 alebo 27 tak naskáču do tej 25, čím ten bus zaplnia a to ešte nešiel cez dedinu.
Re #36735 Dispecer: ZOO má predsa natlačené plagátiky o tom, ako im ide zo stanice bus do ZOO a z Kavečian nebudú prestupovať, lebo...