možem sa spýtať koľko majú košice autobusových/trolejbusových vozovní? ď.
Ak by to boli trolejbusy, bola by to zvrhlosť, pretože by to nič neriešilo a bol by to nezmysel. Ale keďže máme medzi týmito mestami železnicu, všetky ostatné riešenia sú nezmyselné. Všetko čo treba je zahustiť spoje na železnici a zdvojkoľajniť úsek Kysak - Prešov.
;)/ sa v KE (podla mojich zisteni) neda kupit. Kedysi sa dal, ale bolo to kratkodobe. Objednava sa priamo z Prahy.
:)/
Vladimír
Re #3493 Sarko: Len smelo pomenujme problém - Košice si mohli objednať vozidlá s extra tlačidlom na predné dvere a extra na dopyt.
Re #3494 Dopravák: Pozri, krátkodobo sa to s tou traťou dá vydržať, ale problém je, že výstavba tratí zamrzla. Ak chceš rozumne skoordinovať autobusové linky, zistíš, že tá trolejbusová trať pôsobí dosť nešťastne.
Proti trolejbusom ako takým nemám nič. Je to môj najobľúbenejší dpravný prostriedok, veď žijem v meste, kde trolejbusy robia vyše 50% dopravných výkonov MHD.
Re #3497 Dopravák: Slováci nie sú žiadne opice a verím, že sú inteligenčne vybavení na to, aby vedeli dopyt používať. Ale zmena musí prísť k určitému presnému dátumu a dopyt musí platiť na všetkých vozidlách.
Re #3502 eMareq: Nehanbím sa priznať, že o celoročnom charaktere L40 som Ťa presviedčal ja. Bolo to preto, že ma o ňom presvedčili na DPMK. Oni síce sami tomu neverili, ale vyššie šarže vraj s objednávateľom dohodli celoročnú prevádzku s tým, že v lete bude menej spojov.