Reply on: RW #3374:
Nebud ? , aj po ine roky tam boli moderne briky, konkr. 359 a 361. 30. aprila maju ofiicialne vyjst do ulic 517 a 521, takze predpokladam zavlecenie jednej z nich na Hlavnu. A aj preto, ze 1. maja vstupujeme do EU a vztah EU k nizkopodlaznym vozidlam je davno znamy. Inac oslavy aj k tejto udalosti budu nebyvale, ved uvidiite. Aj co sa DPMK tyka. Nechcem predbiehat, ani nic prezradzat.
KVKV
Ako prioritný projekt, dobudovať električkovú trať Masarykova - žel.stanica (nezmyselne zrušená v 60tych rokoch)
Trolejbusová doprava je nesporným prínosom ekologickým a ekonomickým v úsporách phm. Súčasný stav možno považovať za experimentálnu prevádzku a z toho možno vyplývajúcu ztratovosť. (27 trolejbusov v štvrťmilionovom meste). Ekologický i ekonomický efekt sa v takej situácii úplne vytráca. 100 percent tratí je v bohatom súbehu s ad. Organizácia výpravy vozidiel je nevyhovujúca, prakticky denne je na trolejbusové linky vypravených odhadom 20-30 percent autobusov***. Tento stav pripomína niektoré čs. mestá v 70tych rokoch pred zánikom t.d.
Dobudovanie plnohodnotnej trolejbusovej siete považujem za ďalší doležitý krok. Elektrifikácie by sa mali týkať frekventované autobusové trasy , to znamená, električkou nenahraditelné autobusové trasy, sídl.Podhradová, sídl.Ťahanovce, komunikácie v centre - Moyzesova, Rastislavova, s následným výrazným obmedzením alebo vylúčením ad (J.palác-OD Mier) ,dobudovanie okruhu Lingov-N.Oslob. /to viem, že je v pláne/.
To by boli podla mňa rozumné nutné a návratné investície.