Položme si otázku, kde v KE je miesto pre 90 autobusov... Financie na nové priestory aj tak nikto nedá. Myslím, že najreálnejšie riešenie by bolo rozložiť to medzi Bardejovskú, Hornádsku a Trolejbusovú. Samozrejme citlivo a po zvážení všetkých možných rizík a vplyvov.
ale len kým nepríde nejaký ďalší lóvatý investor, čo bude chcieť pozemky pod depom na nejaké poly-multi-hyper-super; a vzhľadom k papierovej dočasnosti depa bude musieť presun na iné miesto zaplatiť (zas) kto?
jednoznacne....povie sa ze nakoniec je vsetko fasa a postacuje aj toto docasne riesenie a sup uz je z neho trvale....a vsetci budu happy hippos ako fasa to vyriesili....
Co sa tyka arealu na Bardejovskej. Nazdavam sa, ze tam velmi nie je miesto pre 90 vozidiel a potrebne vybavenie. Navyse, sam Filipko povedal, ze to ma byt docasne riesenie. Ze mesto nema 800 mil. az 1 mld. na uplne novy areal.
Neviem, čo myslíte pod pojmom "objednávka na projekt". Ja to, že konkrétna firma spracúvava dokumentáciu, ako bude vyzerať areál Bardejovská aj s umiestnením parkovacích plôch pre autobusy+ďalšie náležitosti (sociálne zabezpečenie, haly údržby ...).
To sa ešte neudialo. Na stránke DPMK je len výzva na podanie návrhu http://www.dpmk.sk/index.php?pag=161 .
A dodám ešte jednu dôležitú informáciu, ktorá sa asi niekomu páčiť nebude.. Mesto uvažuje s čiastkou 500 tisíc na vyhotovenie projektu. Len neviem či to znova nezaplatí DPMK, pretože v roku 2002 (!), keď sa pozemok na ktorom stojí areál DPMK zmenil z ornej pôdy na to, čo tam de facto už roky stojí , tak dal DPMK za výkresy 200 tisíc Sk.
Vlado
Pravidelnosť je to je to, čo žiadali vo svojej petícii aj zamestnanci letiska. Najprv uvediem ich dôvody a potom ich návrh.
Nová úprava (účinná od 15.5.2008) aj tak nezohľadňuje :
- nie zriedkavé meškanie liniek
- situácie, keď pasažier (cestujúci) vybavuje reklamáciu napr. pri poškodení alebo nedodaní kompletnej batožiny
- časté zmeny letového poriadku
- čakacie doby na výdaj batožín
- charterové lety počas letnej dovolenkovej sezóny
- situáciu keď pred odletom musia byť cestujúci dostatočne dlho vopred na letisku
Žiadame hlavne o nasledovné časy príchodov na letisko : 5,50; 6,50; 7,50; (10,50); 11,50; (12,50;) 14,50; 15,50; 16,50; 17,50; 19,50 , (popríde doplniť okolo 22,00 a 24,00).
K týmto príchodom žiadame odchody z letiska o :
6,10; 7,10; 8,10; (11,10); 12,10; (13,10); 15,10; 16,10; 17.10; 18,10; 20,10.
Takže, zamestnanci hovoria tiež o pravidelnom intervale aj keď len raz za hodinu. Nebudú protestovať ak to bude raz za 30 minút a ani ja s tým problém nemám ale ovplyvniť to neviem .
Vlado
1.Na vyhotovenie projektu sa ešte nezadala zákazka (ak nepočítame akože "študiu", kde bol jeden výkres). Projektant sa ešte len bude vyberať - bola zverejnená výzva - ešte nie je uzavretá.
2. Ak Hlavný architekt aj oficiálne potvrdí, že nemá výhrady proti presťahovaniu areálu na Bardejovskú, potom všetky sťažnosti pôjdu na jeho hlavu. Aj tak si myslím, že táto varianta je nevhodná a sú to vyhodené peniaze.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Nodes