Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dimi #31952:
prečo to znie až príliš dobre? Poviem rovno - ako rozprávka. ?
Aj keď by sa z týchto peňazí nedala uliať ani korunka, tak prečo to nevyužiť? Či to už každý v tomto štáte robí svoje pracovné povinnosti, keď mu z toho niečo kvapne aj pomimo? ?
Reply on: Dimi #31955:
No jo,maš pravdu,ale predsa vodiči sami od seba nemôžu štrajkovať,to všetko musia zariadit a podporiť odbory,a hlavne dokazať zjednotiť a presvedčiť ľudí o nedotknutelnosti v prípade štrajku - garantovať že aj ked sa zučastní na štrajku tak ho odbory zastupia ak mu bude chcieť zamestnavatel poškodiť.To som ale tu zatial nikde nepočul,ani nevidel ani nepocítil. Všade sa ľudia boja o prácu a predsa idu cez to všetko do štrajku - asi bude problem naozaj niekde inde.
Reply on: Irisb #31935:
V Šaci maju nové dielne a vraj aj veľmi ochotných mechanikov (čo som počul) tam su na vine vodiči, nevedia jazdiť, pridu do garaže nenahlasia poruchu nechaju otvoreny voz atď a utekaju het (to som si nevymyslel to mam od vodičov ktorí v Šaci párkrat robili) Takže tak....
Reply on: Arksun #31950:
Pretoze tu v KE mame dva odbory, vodici teda nie su jednotni a za dalsie, vela vodicov nebude dodrziavat ani tuto strajkovu pohotovost, lebo sa boja a nechapu, ze ak idu na to kolektivne, nic sa im nemoze stat. a kedze maju pozicky, rodiny a podobne, nepodporia ostry strajk. Viem o com vravim.. A co sa tyka vystrazneho, ten je dobry v tom, ze vodici budu dodrziavat vsetko, co im uklada zakon a vnutorne predpisy zamestanvatela. To znamena po osmej hodine nastup iba prednymi dverami a to aj na ukor meskania. Tak isto dodrziavanie bezpecnostnych prestavok, cize ak ma mat vodic 30 minutovu bezpecnostnu prestavku a prave vtedy meska, namiesto 30 minut ma do odchodu len 10, tak nepojde von na cas, ale o 20 minut neskor.. Atd.. Tento postup je legalny, ved vodici nic neporusuju, dodrzuju iba zakony a nariadenia zamestnavatela.. A vidis, napriek tomu sa toho dpmk obava, pretoze vie, ze doprava takto skolabuje, nie je totiz na "striktne dodrziavanie" zakonov nastavena..
Reply on: BMko #31938:
mechanici nesu rovnaku cast viny, ako vacsina vodicov, rovnako ako aj system tocenia vodicov po vozoch, kedy jeden vodic za 22 pracovnych dni prejde aj cez 10 vozov.....kompetentí by sa mali pozriet ako to vyzera v Saci a potom si rozmysliet co prinasa system nepridelovania vozov...
Važeni pani, to co povedal Stankovič, tak povedal dobre. Je pravda ,že autobusi su v dezolatnom stave , a že vodiči jazdia s takymi vozami ,čo by nemali prejst ani cez STK. A podnik si drži určitych ludi len nato aby vybavovali STK. Je aj pravda to ,že vodiči porušuju predpisi len aby stihali prestavky na konečnych, aby sa mohli najest,ist na WC atd. A to nemaju ani socialne zariadenia a občuravaju kolesa a jedia v špinavych autobusoch. ? Važme si Stankoviča ,lebo on jediny sa stara o to, aby vodiči mali lepšie socialne a pracovne podmienky, a roby to aj ked mu s každej strany hadžu polena pod nohy.
Reply on: PTI #31949:
Presne tak pan Titl! EU vydala vyzvy na projekt Cistota ovzdusia, tykajuci sa vystavby elektrickovych a trolejbusovych trati, ktory je potrebne odovzdat do konca aprila. EU prispeje na tieto trakcie v tom pripade, ak nimi bude nahradena niektora z terajsich autobusovych liniek. Bohuzial, ludia v DPMK s tymto nic nerobia. Tento projekt ma byt kryty piatimi percentami zo strany ziadatela, resp. verejnej spravy. A ked si vezmete, ze DPMK dostalo tohto roku 100 milionov korun na nakup autobusov a ak tie peniaze by mali tvorit tych 5 percent, potom sme mohli mat "doma" 2 miliardy korun !!!!!! A to je ina suma ako 100 milionov, alebo sa mylim ? 😞
Reply on: saly #31921:

Od toho to bola rámcová zmluva, že sa ceny dohodnuté pri podpise v r.2003 držali počas celého trvania zmluvy, teda 4 roky. Tu je vidieť nevýhoda keď sa zrazu skočí o 50 % hore. Preto si myslím a trvám na tom, že pôvodná zmluva s pražákmi bola výhodná, a kedže sa podľa nej rekonštruovala iba časť električiek - z 10 plánovaných len 6, mohol sa urobiť dodatok s predĺžením termínu, a za výhodné ceny dorobiť tie 4 ostávajúce. Nehovoriac o tom, že dodatok zmluvy dvoch strán poskytoval možnosť aj navýšenia počtu rekonštruovaných električiek. Od toho bola táto rámcová zmluva. Že ju DPMK ukončil a rozmýšľa o novej, s oveľa horšími finančnými reláciami pre firmu - to je pre mňa nepochopiteľné a na to som reagoval !
Reply on: Dimi #31948:
Prečo? Potom načo je dobrý vystražný? O čom to je potom toto všetko? Ak niečo chcem,idem za tým,a dovediem to do konca,alebo nie? No nerozumiem,všade ma šancu a v Košiciach nie.
Reply on: BMko #31925:

S názorom môžem iba súhlasiť.
A doplním - na magistráte je celý referát ktorý má v pracovnej náplni eurofondy - nuž spýtajte sa riaditeľa MMK koľko tých EURO z EU do Košíc zatiaľ prišlo, resp. koľko ich náš ctený MMK už vybavil...
Reply on: BMko #31944:
Ostry stajk nema sancu, nebud naivny ?
Reply on: Kari #31939:
Vlado Stankovic nie je profesional pred kamerou, ale obycajny clovek. Tymi prisnejsimi dodrziavaniami predpisov je myslene to, ze sa bude velmi dbat na to, aby vozidla nevchadzali do krizovatky na oranzovy signal, kedze su dlhe a chvost im do krizovatky trci uz pocas toho, ked maju zelenu auta v kriznom smere. chcu dalej dodrziavat prisnejsie aj konstrukcu rychlost vozidla atd.. To, co povedal pre media, povedal neprofesionalnym stylom, pretoze ako vravim, je to obycajny clovek a nie novinar.
Prečítajte si o skúsenostiach českého vodiča v Manchestri

http://reflex.cz/Clanek24542.html

Tento istý človek v poslednom čísle Reflexu 11/2008 hovorí o skúsenostiach z dopravy z Osla. Od štvrtka alebo piatka bude číslo prístupné onlajn, zatiaľ sa dá kúpiť v stánkoch. Potom sem pastnem linku

Pre neprajníkov EHMK dobré, ale nepotvrdené správy - amfiteáter by sa nemal zastrešovať, prestavba bane Bankov by mala byť hradená výhradne zo súkromných peňazí. Nemožno sa však na to odvolávať, nie je to nič oficiálne
Reply on: Kari #31943:
ozvi sa mi cez email alebo na icq 218 - 686 -873
Reply on: Kari #31939:
A este k tomu strajkovaniu. Aj toto je forma strajkovej pohotovosti ako sa vyjadril predseda odborov 2. Este nebolo rec o ostrom strajku, ked nevyjde von ani jeden autobus. A medzi vodicmi to zacina vriet, takze mozno sa stane aj to, ze jedno rano budes stat na zastavke a nic nebude chodit cely den. A cele mesto bude trpiet za to, ze sa pozabudalo roky na mhd, ktora je fakt v kritickom stave.
Reply on: BMko #31941:
ja som sa neurazil, len sme sa nepochopili. To čo píšeš, je smutné, že je to tak. Ja som napr. na Hornádskej v živote nebol, viem len to, čo sa dozviem z médií a od kamošov vodičov. Škoda, že DPKM vyzerá, ako vyzerá.
Reply on: RDZ 50 #31940:
Neviem na co narazas, ale rozpis sa na icq
Reply on: Kari #31939:
nadavka nie je inteligent 😛 Ak som ta urazil, ospravedlnujem sa ti. Odporucam ti zistit podmienky a praktiky za akych vodici beru vozidla von. Mile rad sa mozes za mnou zastavit a ukazem ti to na vlastne oci. Dalsim dolezitym faktorom je, ze velka cast vrchneho manazmentu nemam ani ponatia o prevadzkovych problemoch, lebo skostnateny stredny manazment vsetko utajuje alebo utajoval. Lenze vodici sa boja vytvarat odpor, lebo uz nedokazu drzat po kope ako volakedy, lebo stale sa najdu taky ktory rozbijaju teamovu sudrznost. Tak slabne sila vodicov a cim je ich menej tym vacsia hrozba., ze neakeho prepustia. Stredny managment si casto udrziaval svoje fajky roznymi vyhodami a tak psychologicky rozbijal silu kolektivu vodicov. Vysledok je taky, ze teraz sa boji kazdy vsetkeho a jeden clovek sa dokazal postavit a povedat nie. Dopravny podnik ma dokonca 2 odborove organizacie, jedna z nej obsahuje dokonca clenov vedenia. Nie je to proti logike a vyznamu odborov ? Tie druhe odbory su vedene spominanym odborarom, ale jeho cielom je fakt zlepsit situaciu vodicom. Len bohuzial nema az taku dostatocnu podporu, lebo ohovaranim a intriganstvom sa niekomu kto to mysli dobre vzdy v tomto podniku podkopavali nohy. Osobne je ten clovek uznavany ako odborar v inych DP, lebo ma fakt snahu pomoct ludom. Ale v tomto podniku, je asi kazdy debil a treba sa ho zbavit, kto ma len co len kusok snahy zdvyhnut uroven.

Ale osobne by sa tu mohol ten clovek aj sam prezentovat a sice sem tam sa tu aj prezentuje.

Nove linkove preslo z miernou upravou. Ale hlavna myslienka ostava zachovana

PS : nie som zatial v odboroch. ale vzdy podporim zdravu myslienku.
Reply on: BMko #31938:
Počítaš tam aj busmechanika? ?
Re #31939 Kari: Jasné že hej, si videl? Celkom vytuningovane spravené... ? Už sa teším, že 3 zastávky pocestujem v štyroch autobusoch... ? ?
Reply on: BMko #31932:
nepracujem ani na magistráte, ani v DPMK, ani nemám nič spoločné s DPMK, nikdy som tam nepracoval a dúfam, ani nebudem. Ak je pre teba slovo inteligent nadávkou, potom ťa úprimne ľutujem. Ty ním zjavne nie si, pretože to by si pochopil, že ja som svojim vyjadrením nešiel proti vodičom (doprajem im slušné platy, je to ťažká robota), ale proti nejakému odborárovi (žeby si to bol ty?), ktorý povie do novín takú sprostosť, že vodiči budú štrajkovať tým, že "prísnejšie budeme dbať na dodržiavanie rýchlosti a bezpečnostných predpisov a podobne", čo je psia povinnosť každého vodiča, či je štrajk, či nie. Ja sa MHD denno denne vozím za svoje peniaze tak mi záleží na tom, aby MHD fungovala na úrovni.

"A som rad, ze preslo linkove vedenie je to krok k zkvalitneniu dopravy." - teraz vážne. Nové LV už prešlo, čiže je schválené? V akom tvare?

saly: to beriem, ale keď je to tak, je to veľmi smutné.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.