Reply on: Dimi #31952:
prečo to znie až príliš dobre? Poviem rovno - ako rozprávka. ?Aj keď by sa z týchto peňazí nedala uliať ani korunka, tak prečo to nevyužiť? Či to už každý v tomto štáte robí svoje pracovné povinnosti, keď mu z toho niečo kvapne aj pomimo? ?
Ak som ta urazil, ospravedlnujem sa ti. Odporucam ti zistit podmienky a praktiky za akych vodici beru vozidla von. Mile rad sa mozes za mnou zastavit a ukazem ti to na vlastne oci. Dalsim dolezitym faktorom je, ze velka cast vrchneho manazmentu nemam ani ponatia o prevadzkovych problemoch, lebo skostnateny stredny manazment vsetko utajuje alebo utajoval. Lenze vodici sa boja vytvarat odpor, lebo uz nedokazu drzat po kope ako volakedy, lebo stale sa najdu taky ktory rozbijaju teamovu sudrznost. Tak slabne sila vodicov a cim je ich menej tym vacsia hrozba., ze neakeho prepustia. Stredny managment si casto udrziaval svoje fajky roznymi vyhodami a tak psychologicky rozbijal silu kolektivu vodicov. Vysledok je taky, ze teraz sa boji kazdy vsetkeho a jeden clovek sa dokazal postavit a povedat nie. Dopravny podnik ma dokonca 2 odborove organizacie, jedna z nej obsahuje dokonca clenov vedenia. Nie je to proti logike a vyznamu odborov ? Tie druhe odbory su vedene spominanym odborarom, ale jeho cielom je fakt zlepsit situaciu vodicom. Len bohuzial nema az taku dostatocnu podporu, lebo ohovaranim a intriganstvom sa niekomu kto to mysli dobre vzdy v tomto podniku podkopavali nohy. Osobne je ten clovek uznavany ako odborar v inych DP, lebo ma fakt snahu pomoct ludom. Ale v tomto podniku, je asi kazdy debil a treba sa ho zbavit, kto ma len co len kusok snahy zdvyhnut uroven.
PTI
Od toho to bola rámcová zmluva, že sa ceny dohodnuté pri podpise v r.2003 držali počas celého trvania zmluvy, teda 4 roky. Tu je vidieť nevýhoda keď sa zrazu skočí o 50 % hore. Preto si myslím a trvám na tom, že pôvodná zmluva s pražákmi bola výhodná, a kedže sa podľa nej rekonštruovala iba časť električiek - z 10 plánovaných len 6, mohol sa urobiť dodatok s predĺžením termínu, a za výhodné ceny dorobiť tie 4 ostávajúce. Nehovoriac o tom, že dodatok zmluvy dvoch strán poskytoval možnosť aj navýšenia počtu rekonštruovaných električiek. Od toho bola táto rámcová zmluva. Že ju DPMK ukončil a rozmýšľa o novej, s oveľa horšími finančnými reláciami pre firmu - to je pre mňa nepochopiteľné a na to som reagoval !