Reply on: Peter55 #31956:
si ruky necham odtat, ked mi tam ukazes jedneho schopneho mechanika.

.. cistota ovzdusia je projekt prave o elektrickach, trolejbusoch a zeleznici..
asi nebude, ale tak spomenut, ze mesto si berie stamilionove uvery na par autobusov, pricom by ich za tu istu sumu *mohlo* mat 10-15-20x tolko, a brani tomu len ich vlastna lahostajnost a neschopnost, to sa pekne moze vynimat na titulke...
PTI
Od toho to bola rámcová zmluva, že sa ceny dohodnuté pri podpise v r.2003 držali počas celého trvania zmluvy, teda 4 roky. Tu je vidieť nevýhoda keď sa zrazu skočí o 50 % hore. Preto si myslím a trvám na tom, že pôvodná zmluva s pražákmi bola výhodná, a kedže sa podľa nej rekonštruovala iba časť električiek - z 10 plánovaných len 6, mohol sa urobiť dodatok s predĺžením termínu, a za výhodné ceny dorobiť tie 4 ostávajúce. Nehovoriac o tom, že dodatok zmluvy dvoch strán poskytoval možnosť aj navýšenia počtu rekonštruovaných električiek. Od toho bola táto rámcová zmluva. Že ju DPMK ukončil a rozmýšľa o novej, s oveľa horšími finančnými reláciami pre firmu - to je pre mňa nepochopiteľné a na to som reagoval !