Reply on: Vladimír #3174:
Natahujete sa na linkach a nizkopodlaznych busoch, motate sa len okolo Tahanoviec a Furce (akoby ine sidliska v KE neexistovali), kazdy si tu obhajuje svoju linku (ak mu niekto iny na nu siahne a chce rusit klbvaky, spoje), ktorou pravidelne jazdi, kazdy by chcel mat na tej svojej linke to najlepsie a na inych sidliskach by ste porusili takmer vsetko(vid Podhradova).Vazeni, existuje este jeden sposob vypravovania Solarisov (vseobecne nizkopodlaznych busov) na linky a ktori tu este nikto nespomenul, no v civilizovanom svete to existuje.
Na CP viacerych liniek by boli len niektore spoje vyznacene (a DPMK by to musel garantovat), ze tento spoj je zabezpeceny nizkopodlaznym busom. Tak by Solarisy nemuseli behat len na L16,L12, ale by sa rozptylili aj na ostatne linky (aj na L34). A tymto by bol vyrieseny problem zadelovania Solarisov na linky.
Vladimír
Re #3168 Dopravák: Zdá sa, že nateraz bola moja prognóza správna. Podobne ako opozícia v pravidelných intervaloch odvoláva Mikloša, tak pravidelne niekto ruší L70. A predsa Mikloš stále ministruje a 70-tka jazdí.
(Dúfam, že sa nestrhne politická hádka, použil som to ako paralelu bez akejkoľvek snahy prejaviť nejaký politický názor!)
Re #3170 Dopravák: L34 je nehorázne natrieskaná ako klbák, vozidlo s menšou kapacitou znamená tragédiu. Ja mám akosi šťastie občas sa vyskytovať na spoji o 12:54 od Cassosportu a minimálne tento spoj je symbol.... - symbol maximálnej obsaditeľnosti Karosy B941.