Reply on: Josip3211 #31625:
Odpoved DPMK znie tak, ze na rychlodrahu treba viac financii atd atd.. Podla mna je to ale blbost a tymto neuvazenym krokom DPMK diskriminuje vsetkych pracovnikov USSKE, jazdiacich do prace prave rychlodrahou. Ak to uz chceli takto, potom mali dat aj samotnu MC Saca do pasma Tzr, ved aj Saca je vzdialenostou rovnaka od KE ako USSKE.. A nie proste podrazat ludi v USS, lebo tam pracuju.. To by potom mohli urobit pre vsetkych pracujucich kosicanov, aby platili za cestu do prace tarifu Tzr a za cestu, nekonciacu v praci, len T1.. Totalna kravina, ze ?
redburger
Tak Jazero robi peticiu ? ? Ako jazercan musim povedat, ze linka 38 je absolutna volovina. V posl. prispevkoch s PTI dost suhlasim.Saca sa mala riesit iba elektrickou pokial sa da a potom Abusy okrajovo.Nic viac k tomu.Peticia je blbost.
13ka je tiez volovina, ta ma byt iba ako pripoj po Vazec.
To za predpokladu ze ED z Jazera ZVLADNE prepravit vsetkych tych cestujucich min. tak ako doteraz.
Linka 19 je potrebna, zachadzka na stanicu- volovina.
Dopytove otvaranie - volovina
EM Test - volovina, dufam ze ludia za toto zodpovedni skoncia v base.
Aupark - suhlas s PTI , sklbit tak vela kriterii da hodne prace / poobne ako s LV/ . CO by som tam snad pridal, tak k tomu dodatku ED na hlavnu hadam aj kolajnice z Juznej
?
A tiez suhlas s PTI ,ze NO nieje IBA zalezitost MHD, ale ano, ako pise Nodes, urcite by mala byt prefer. pre IAD.
Zastavkova turistika v ramci NO mi AZ tak nevadi.