Reply on: rl #3163:
Aj na trase Ťahanovce - nová nemocnica by mal byť. Ale keďže pri súčasných pomeroch na L34 je prioritou zachovanie ponúkanej kapacity, nebudeme predsa obmedzovať počet miest s odôvodnením, že rozširujeme bezbariérovú dopravu. Aké-také bezbariérové spojenie Sídliska Ťahanovce a novej nemocnice by mohol zabezpečiť ten malý Solaris, keby sa nejako stabilnejšie vypravoval na L36. Ale L34 neprichádza do úvahy...Re #3168 Dopravák: Zdá sa, že nateraz bola moja prognóza správna. Podobne ako opozícia v pravidelných intervaloch odvoláva Mikloša, tak pravidelne niekto ruší L70. A predsa Mikloš stále ministruje a 70-tka jazdí.

(Dúfam, že sa nestrhne politická hádka, použil som to ako paralelu bez akejkoľvek snahy prejaviť nejaký politický názor!)
Re #3170 Dopravák: L34 je nehorázne natrieskaná ako klbák, vozidlo s menšou kapacitou znamená tragédiu. Ja mám akosi šťastie občas sa vyskytovať na spoji o 12:54 od Cassosportu a minimálne tento spoj je symbol.... - symbol maximálnej obsaditeľnosti Karosy B941.
5
Ale snažím sa vychádzať z reálnej situácie. V posledných mesiacoch možno na kĺbových linkách bežne vidieť krátke busy, čiže asi je tu nedostatok kĺbových. Toto asi chcú riešiť tak, že na L12 sa vrátia krátke busy, a získané Solarisy presunú na niektorú z kĺbových liniek.
Otázka by mohla znieť: Ak nie na L18, kam inam?
Do úvahy by ešte prichádzali L11, 27, 32, 34. Ale...
L11 - vylúčené
L27 - na Jazero by to hádam šlo, ale Ťahanovčania by asi radosť nemali
L32 - ťažko povedať, kapacitne možno, ale trasa sa mi zdá pre Solarisy príliš kľukatá a rozbitá
L34 - tam kapacita už dnes nestačí
Neviem, ale z týchto možností sa mi výber L18 javí ako najschodnejší.