Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Podla mna by L18 mala ostat zachovana. nechceme zdvojovat linky, tak pre maju mat tahanovce dvojnasobne spojenie s novou nemocnocou a KVP (L18 a L34) a furca ziadne (neratam mimospickovu L55).
A L31 je dost vytazena a nie to aby este brala ludi z Tahanoviec.
Reply on: Isidor #31309:
ehm, opačne, bus/tr/el
Reply on: PTI #31302:
Mno, ja teda nie som zástanca vyrábania električkových liniek pre každú nevyužitú výhybku, takže nesúhlasím veľmi. Menej (liniek) je viac (pravidelnosti a prehľadnosti) ?

Posilnenie ED aj TD bolo výraznejšie v prvom návrhu (výprava bus/el/tr: 155/20/54, dnes 168/14/49), nuž bohužiaľ, starostovia si u Filipka vykričali svoje priame autobusíky až do postele, a kilometrov nazvyš nie je. Mňa to tiež mrzí, ale čo sa dá robiť, zmena je nutná a aj toto je lepšie ako súčasný stav (imho).
Reply on: Kari #31306:
už to bolo spomínané, ale zapadlo v diskusii, NLV verzia 2 je tu v sekcii Aktuality: http://www.kosice-dh.sk:8080/webocrat/citizen/index.jsp
Reply on: 1018 #31288:
nechce sa mi veriť že je to už konečné riešenie a v akej konečnej uprave to bude nezmenilo to filozófiu nového vedenia
Spýtam sa zase blbo, to nové LV bude dokedy prísne tajné? Čo tak nejaká verejná diskusia? Informácie, ktoré boli v Korzári, boli veľmi chabé, najmä mi tam chýbali aspoň rámcové intervaly. Ale čo sa dá očakávať od ľudí z vedenia DPMK, ktorí nie sú schopní vyriešiť podstatne jednoduchšie problémy...

To že viesť L6 na Havlíčkovu je totálna kravina, vie asi každý, ale tá požiadavka VUC ma rozosmiala. Súbeh L6 s L9 cez pol KE je ukážkou, ako sa nové LV nemá robiť. Ale na rozdiel od PTI si myslím, že L2 je vcelku zbytočná a mohla byť nahradená napr. niekdajšou L5 (Havlíčkova - NO - Ryba), keďže obsluhu južnej priemyselnej zóny zabezpečí aj 3 , 4 a 7 a posilnenie 4 až do Barce je zbytočným míňaním vzkm. Vzťah Komenského - Jazero dostatočne rieši L9. Ale súhlasím, že možností na rozšírenie ED je mnoho. Toto je komédia a nie posilnenie ED na úkor AD...
Reply on: PTI #31302:
prečo má VÚC záujem o zrušení otočky pri budove. Snáď ich neruší prejazd električky pri kávičkovaní.
Reply on: Isidor #31290:

Ešte nejaká myšlienka k novému LV, ktoré vraj ide posilňovať nosnú trakciu ED a nevyužitú trakciu TD:
Niekoľko rokov trvá tlak VUC sídliaceho na Nám.MMM v budove divízie na zrušenie konečnej na Železničnej ulici. Konečne sa toho župan a spol dočkali, Reiprich ako poradca dopravy VUC zaloboval v DPMK a výsledok je ten že ideme "posilniť" električkovou dopravou Komenského ulicu predĺžením Ld na Lokomotívu (chacha). Aby zas to posilnenie nebolo až také zretelné, zoberieme z Komenského L2, ktorá tu premáva asi od spustenia ED v Košiciach. Veď čo, nič sa nedeje, veď vzťah Komenského - Želstanica sa neruší, cestujúci si ju majú možnosť vychutnať skratkou okolo Magistrátu s možnosťou zaplatenia dane za psa alebo odvoz smetia. Možno že to stihnú s 30 minútovým lístkom.
Ak chcel niekto ozaj posilňovať ED, boli tu nedozierne možnosti, riešiť nevykryté vzťahy Alejová - Moldavská - Štúrova, či Alejová - Moldavská - Kuzmányho, SNP - Kuzmányho apod (koľaje a výhybky to umožňujú). A čo tak ponechať aj L2 a zaviesť navrhované prepojenie B.Němcovej - Želstanica, ale modifikované v trase Amfiteáter - Kuzmányho - Želstanica. To by bolo posilnenie trakcie ED, a nie ten navrhnutý a schválený plagiát.

K trolejbusom - ďakujeme Ti bože za tie dary, čo nám DPMK ponúka - novú linku KVP - NO. Ozaj výborné voziť cestujúcich na tri roky prebiehajúce stavenisko. DPMK bol upozornený, že počas výstavby AUPARKu bude prejazd NO vyhradený pre DPMK, aj keď s problémami, ale určite tam nebudú v čase výstavby môcť mať konečnú. Tak just urobíme linku - novú, posilovú, a budeme vyhadzovať ludí do 9m hlbokej jamy.
Bravó, DPMK. Inak v návrhu LV sú aj ďalšie linky ktoré majú mať konečnú na NO. Takže vážení, informovaní ste boli, vrátane GR aj RDT, skúste za pomerne vysoké funkčné platy a odmeny troška ešte porozmýšťať. Alebo to zadajte p.KK, on to vyrieši za Vás. Veď ešte stále je zamestnancom DPMK a.s. ...
Reply on: 1018 #31288:
Termín číslo 8. ?

Re #31289 eMareq: My chceme, my chceme... a čoho sa vzdáte? Treba sa ich opýtať.

Sledujúc výpravy posledných dní... zišlo by sa ešte urobiť nejaké operatívne zmeny aj do konca mája. Napríklad oficiálne vyhlásiť, že na linke xy (31? 53?) budú namiesto kĺbových vozov premávať malé, aby sme sa s nimi nemuseli stretávať všade. Nech cestujúci vie dopredu, na čom je. Lebo tento bordel, čo tu teraz vládne...
Reply on: Stevqo #31299:
Akí voloiči, takí starostovia. Jednoduchí, jednoduchých voloili...
To su fakt ti starostovia taki zabednenci, ze si nevedia zratat kolko je 3x3 a pochopit, ze odvsadial vsade to nema ziadny zmysel alebo im to nikto nevysvetloval?!!
Kto jazdí na linkách busov okolo DPMK? Viete mi povedať, či pri jazde od Kauflandu smerom ku Spol. pavilonu sa na zastávke DPMK nastupuje len prednými dverami?
Reply on: eMareq #31283:
Cudujem sa ze az teraz sa cosi take stalo ked tam vidavam 15 metrove vozy v ako prichadzaju na tu nestastnu zastavku
Reply on: TA #31293:

To Dzurinda železničiar prišiel robiť Schusterovi pred prezidentskými voľbami výpravcu v rámci predvolebnej kampane.
Reply on: 1018 #31288:
Konečne sa snaha vyplatila, ešte nevzdať sa proti posledným 3 MČ a je to.
Reply on: absik #31287:
kedysi počas osláv Dňa mesta KE bolo na Hlavnej čierne vozidlo na koľajniciach. Neviem však, čo to bolo zač. Ale raz sa to tu už rozoberalo.
bude sa to vôbec dať nazvať novým linkovým vedením v pravom zmysle slova, ak sa vyhovie ešte týmto 3 MČ? ?
Reply on: 1018 #31288:
Gratulujem. Len zase tie nekonecne simplexne poziadavky kdekoho. Pre toto tu nikdy nebude normalne linkove vedenie.
Reply on: 1018 #31288:
?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.