Reply on: BM #3112:
Zijem na Slovensku dokonca v tomto obdobi. Platili EURO normy uz na zaciatku 90tych rokov, alebo skor?Opat dalsia kuriozita z MHD v KE. na L29 o 16.08 z Vodarenskej -> Kavecany sla 5237, zaujimavy bol udaj o pasme: pasmo 13, heh lenze to nebolo vsetko. Vnutorny informacny panel ukazoval pasmo 513 (DP by si mal rozsirit display a viac sedemsegmentoviek, aby sa im tam tie nezmyselne cifry pomestili


Vladimír
1) Stále oficiálne platí zákaz odbočenia pre električku v smere Moldavská - Kuzmányho a opačne. V rámci zmeny by sa zrejme museli zmeniť nastavenia semaforov.
2) Jazdná doba linky jedným smerom je asi 18 min., t.j. na obraátku 36 min. Asi by tam musel byť nejaký divoký 50 min. interval
3) Trochu sa bojím vyčkávania - je logické, že na Optime to vyčkávať nebude, ostáva len Štadión TU. Ale tam je len jedna koľaj spoločná s L7. Neviem, či sa podarí zladiť CP tak, aby L5 neblokovala L7.
Ale ešte raz - myšlienka sa mi páči a ak by sa podarilo odstrániť tieto tri prekážky, bol by som rád, keby mohla vzniknúť v takejto trase.
Akurát si myslím, že by to spôsobilo zrušenie R7 v čase sedla, resp. pričlenenie jej sedlových spojov k R1.
Na L12 sú podľa mňa Solarisy ani nie tak z hľadiska kapacity, ale z hľadiska ich nízkopodlažnosti. Spája dve nemocnice a autobus so schodmi sa tam preto veľmi nehodí. Keby boli krátke NP busy, bez problémov by som tam dal sóla, a v čase dopludňajšieho sedla zriadil nejaká vložené spoje na úseku medzi nemocnicami.