k tomu vykolajeniu;
"dufam", ze vodicovi namerali o 5 km/h vyssiu rychlost a aj on bude splacat skodu, tak ako ten z 538 (Jaro???). Typicka kosicka zalezitost - bud dodrzuj rychlosti a tym padom nestihaj semafory, meskaj na konecnu 2-6 minut, vypocuj si wrrrrcanie kolegov a cestujucich, alebo trochu na to obcas dupni, aby si stihal ale ked sa nieco stane, na vine si Ty, vodic. Genialne premyslene ?
"dufam", ze vodicovi namerali o 5 km/h vyssiu rychlost a aj on bude splacat skodu, tak ako ten z 538 (Jaro???). Typicka kosicka zalezitost - bud dodrzuj rychlosti a tym padom nestihaj semafory, meskaj na konecnu 2-6 minut, vypocuj si wrrrrcanie kolegov a cestujucich, alebo trochu na to obcas dupni, aby si stihal ale ked sa nieco stane, na vine si Ty, vodic. Genialne premyslene ?
Sarko
Ešte doplním, že 2-dverová T3SU v Košiciach je unikátna v rámci celej strednej Európy. Toto vozidlo bolo zapísané už aj ako technická pamiatka a zariadila to istá nemenovaná osoba bez vedomia DPMK. Paradoxne sa tak školské vozidlo #100/II stalo súčasne aj historickým vozidlom, do ktorého DPMK by podľa zákona mohol zasahovať iba v prípade zmien smerujúcich k pôvodnému stavu.
Originálne T3SU na Slovensku sú iba tie 3 vozidlá, ktoré som spomínal. DP Bratislava však takto označuje sériu 20ks T3, dodaných v roku 1982 ( #717 - 736), rovnako sa objavuje toto označenie aj pre tú istú 20ks sériu T3 pre DP Košice ( #336 - 355). V tomto roku sa však začala opätovná výroba medzitým zrušenej výroby T3 a z časových a kapacitných dôvodov sa pristúpilo k exportnému súbehu aj pre ZSSR, čo trvalo až do definitívneho ukončenia sériovej výroby T3 v roku 1989. Všetky tieto série v rokoch 1982-1989 v rozmanitých modifikáciách (najmä na základe tlakov DP) sú presnejšie označované ako T3SUCS.