k tomu vykolajeniu;
"dufam", ze vodicovi namerali o 5 km/h vyssiu rychlost a aj on bude splacat skodu, tak ako ten z 538 (Jaro???). Typicka kosicka zalezitost - bud dodrzuj rychlosti a tym padom nestihaj semafory, meskaj na konecnu 2-6 minut, vypocuj si wrrrrcanie kolegov a cestujucich, alebo trochu na to obcas dupni, aby si stihal ale ked sa nieco stane, na vine si Ty, vodic. Genialne premyslene ?
"dufam", ze vodicovi namerali o 5 km/h vyssiu rychlost a aj on bude splacat skodu, tak ako ten z 538 (Jaro???). Typicka kosicka zalezitost - bud dodrzuj rychlosti a tym padom nestihaj semafory, meskaj na konecnu 2-6 minut, vypocuj si wrrrrcanie kolegov a cestujucich, alebo trochu na to obcas dupni, aby si stihal ale ked sa nieco stane, na vine si Ty, vodic. Genialne premyslene ?
Sarko
Kým 3-dverové Ikarusy v KE nikdy neboli, jediná 2-dverová T3 existuje a funguje dodnes. Je to konkrétne T3SU, r.v. 1970, ktorá bola do KE dodaná ako náhradná vozidlová karoséria. V osobnej doprave bolo prevádzkované pod #261/II a v súčasnosti je to školské vozidlo #100/II. Ako náhradné vozidlové karosérie sa do KE dostali aj 3-dverové T3SU #229/III a 298/II, r.v. 1980, ktoré nahradili súpravu 229/II+298, ktorá sa v roku 1978 smutne preslávila nehodou pri amfiteátri. Aj tieto vozidlá existujú dodnes ako brúsiace vozidlo #112 a meracie vozidlo #101/II. Iné 2-dverové, ani T3SU už do KE dodané neboli.