Reply on: Peter55 #29657:
Ja ako cestujúci hodnotím dpmk ako celok, nemám chuť zisťovať kto ten bordel sposobil. Je to komplexný bordel.
To ,že na to tam hore potom ***ú, len potvrdzuje ich pravidlo, „že počase každá kritika ustane a máme zase chvílu pokoj“.
Technicky a tarifne je to nefunkčný systém, zbabraný ako celé DPMK.
Vozidlo, ktoré nie je schopné správneho tarifného odbavenia cestujúcich by malo byť okamžite stiahnuté z prevádzky. Aspon tak je to v Prahe. Ved tam može dojsť k nepravostiam ako som spomínal pri prestupoch. V slabom osvetlení u mnohých autobusov to ani nejde skontrolovať!
DPMK tým vlastne VEDOME PODVÁDZA cestujúcich. Škody sposobené závadami a nesprávnou tarifikáciou by sa mali riešiť podaním hromadnej žaloby na DPMK, mali by sa k tomu masovo iniciovať ludia cez mediálne prostriedky, letáky, ankety atd.
A ked už emtest v danom vozidle nefunguje správne a vozidlo nie je čím nahradiť, tak by sa systém mal vypnúť, upozorniť cestujúcich na závadu a voziť zadarmo! To myslím celkom vážne , ono sa to tak inde rieši.
grofmathias
Viem, je to smiešne, ale najväčší márnotratník verejných peňazí (Rudy...) by už k Hlavnej nemal povedať ani slovo, myslím.
Je pravdou, že v tých špárach končí nejeden opätok, ale to jednorázové špárovanie nevyrieši ( bolo by potrebné špárovať každoročne, pretože by špárovacia hmota vplyvom opätkov, zimy, posypu atď postupne mizla). Jednou a dosť veľkou chybou bol výber rozmerov dlažobných platní. Schusty ich mohol vybrať dôslednejšie s väčšou nášľapnou plochou a nie takéto sakramentsky úzke dlaždice, keď na šírku dlaždice sa nevojde ani jedna topánka po dĺžke.
Čo tak spraviť žuvačkovú makarenu??? By sa to všetko vyžuvačkovalo a potom by možno pliesne a ostatné multimnožiace kvasinky vytvorili celkom zaujímavú textúru http://blog.mazoo.net/archives/plesen2.jpg . Šupho zaliať priehľadným lakom a máme originálnu dlažbu ?