Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: matway #28661:
Neviem, či si to pochopil dosť dobre. Ja som dlhé roky robil vodiča MHD. Nemám teda problém s pochopením pocitov vodiča MHD. A nemal som v úmysle sa Ťa dotknúť ale Ty si prednášal na tému "nebudem predávať ŽIADNE CL, lebo na to nie je zákon". A, koniec, koncov, Ty si začal tvrdiť, že v žiadnom inom meste nie je doplnkový predaj CL a nejakým truľom sa oháňať ? .
Reply on: Nodes #28714:
Nechcel som sa Ťa dotknúť. 😞
Re #28715 Dimi: Ta vieš jak to, keď za Teba už všetko povedia iní... ? ?
Re #28724 Irisak: tha.... ?
Reply on: Záchvat #28641:
Konečne niekto, kto o probléme diskutuje racionálne. Presne tak, ak vravíš. Vo vašom meste si ktosi pomýlil doplnkový predaj CL so zabezpečovaním predaja celého sortimentu CL a to skutočne nie je vhodné. Matway tu však RYČAL o tom, že nebude predávať ANI JEDEN druh lístka, lebo v zákone nie je napísané, že musí predávať CL. Takého vodiča by som vyhodil na ulicu aj pri súčasnom nedostatku ľudí.
Mimochodom, máte u vás v KE z predaných CL podiel alebo nie?
V PO sa predáva lístok predražený tuším len o 2,- SKK a nie je problém. V NR sa predáva lístok predražený o 4,- SKK (oproti platbe ČK) a problém je, lebo substrátu na tom nezáleží.
Pravidlá treba nastaviť tak, že vodič predá jednej osobe jeden označený CL na aktuálnu cestu a nič viac. Bodka.
Reply on: S499.1023 #28779:
je milé čítať výpočet tvojich životných úspechov, ale ak by si ich stavil proti mne v súboji "kto videl v živote viac kultúrnych udalostí" (nerátame akcie typu makarena na hlavnej), tak by som bol ich majiteľom.

mojim zámerom nie je naťahovať sa tu s vami, ale počuť rozumné argumenty proti kandidatúre. ďakujem za každý názor
Reply on: mišo #28617:
Milý kultúrnik, bol by som ochotný sa staviť, že som navštívil v živote viac kultúrnych udalostí (koncertov, divadelných predstavení všetkých žánrov, výstav, vernisáží) ako ty. Taktiež frajerku (prakticky manželku, len bez papiera) mám už dlhé roky, šaty si kupujem sám, papierové elektrièky si nevystrihujem a ani môj štvorizbový byt v Bratislave, ani môj dvojizbový byt v Prahe nie sú zatuchnuté ? .
Napriek tomu nosím do sandálov ponožky a neviem preèo by som nemohol. Nie všetko sa riadi metrosexuálnou módou ? .
A ty máš pocit, že v meste, ktoré nemá na to, aby zabezpeèilo riadne svoje základné funkcie, je potrebné investovať do akéhoisi pofidérneho titulu EHMK? Keï bola Praha EHMK (tuším roku 2002?), tak som žiadne zlepšenie kultúrnej úropvne týmto titulom nepozoroval...
Reply on: Sarko #28615:
Koľajové konštrukcie na mieru sa za socíku nepoužívali nikde okrem Prahy, kde mali Rustonku. Ostatní boli odkázaní na katalógový sortiment DT výhybkárna a mostárna Prostějov.
Reply on: Sarko #28614:
Hovoril som o rozdieloch trolejbus/autobus, nie o električka/autobus. Inak uvádzaná správa je z roku 2002 a odvtedy sa názory Londýnčanov radikálne zmenili - bohužiaľ.
Reply on: grofmathias #28775:
jj presne tak som myslel.
Reply on: m2001 #28774:


K tým Ťahanovciam. Myslím, že komunisti sídlisko plánovali prepojiť opačným koncom, kde je Madridská, popri sadoch nad obcou s pomocou mosta ponad Hornád a rozšírením Kostolianskej cesty...
Reply on: Sarko #28752:
pokiaľ viem, tam bol aj plán Loky (Havlíčkova ponovom ? ) - Sídl. THC cez nedokončený druhý výjazd zo sídliska a most cez Hornád.
Reply on: Nodes #28772:

Len či mal dobré úmylsy ten Babjak. Keď už nevie predstaviť dôstojný podnikateľský plán, tak o čom to je? Strategický dopravný podnik v KE, to sa nedá len tak odfušovať...
GROFMATHIAS: Babjakovi islo o vstup do podniku a postupnu privatizaciu.
Reply on: grofmathias #28766:
Isteze, ale to by si od komancov chcel vela 😃.

Re #28767 Papyr: Ved OK, ale je to dielo komsomolcov a ti rozmyslali inak. Sucasne vedenie Prahy by ho muselo zburat a postavit nieco nove a dovolim si tvrdit, ze v ich moznostiach to momentalne nie je, ak zoberieme, ze sa este len dokoncuje prazsky obchvat. Toto bude mozno riesene vyhladovo do 20-30 rokov, netusim...

Re #28769 grofmathias: PB je sice trochu o inom, kedze ten most tam bude aspon estetickejsi a lepsie zapadne do okolia, ale samozrejme, je to kravina na entu. Na toto si vsak budeme musiet zvyknut. Slovenski projektanti a planovaci ako keby niekedy ani nerozmyslali, vid X-ove krizenie na MÚK Presovska - Secovska, kt. sa teraz bura a robi na novo, pripominam po roku a pol ? ...
Reply on: eMareq #28764:

Chvalabohu, že sa to nerealizovalo. S najväčšou pravdepodobnosťou by šlo o nejaký tunel, aby sa pán Babják nabalil.
Reply on: Papyr #28768:


Ok, ok...Metro bolo projektované skôr, ako bol most postavený? Pokiaľ áno, tak ho mohli hodiť odklonom, tie kopce tam nie sú až tak vysoké, aby sa nejakým miernym klesaním dali výškové rozdiely odstrániť. Nuž, niečo podobné má byť v Považskej Bystrici v súvislosti s diaľnicou. Týmto ľuďom to zjavne prekáža. Je to pravdepodobne sila zvyku.
Reply on: grofmathias #28766:
pod Nuselskym mostom na Oldrichovej ul. byva kamoska, kazdu chvilu som u nej na navsteve (tohto roku som tam bol asi 70x) a nezda sa, ze by miestnym ten most nejak vyrazne prekazal. Ani k ziadnej devastacii Nusli nedoslo. Chodte sa do Nuselskeho udolia pozriet na vlastne oci.

Mimochodom, taky most nemoze byt visuty. Obsahuje trat kolajovej dopravy. Na celom svete poratas na prstoch visute kolajove mosty. Hadaj, preco?
Reply on: Stevqo #28765:
no, s tym dost dobre by som radsej pockal. Nuselsky most bol projektovany na podpovrchovu elektricku, alebo nanajvys na supravy lahkeho metra (pokusne bola vyrobena jedna suprava s oznacenim R1, ale Rusi do Prahy pretlacili tazke ingoty typu Ecs z Mytisci). Za 25 rokov bol premavkou tazkeho metra most poskodeny natolko, ze v roku 1999 boli opakovane vikendove vyluky metra C v useku cez Nuselsky most z dovodu sanacnych prac. Z toho isteho dovodu boli na trasu C nasadene lahke supravy metra Siemens M1.
Reply on: Stevqo #28765:

Jasné, slúži, o tom nik nepochybuje. Len to mohol byť visutý most a nie pilierový betón-komplex. V modernej zástavbe by sa nejako nevynímal, ale v domovej zástavbe tam ozaj prekáža.
Ten most je sice komunisticka opacha, ale aspon sluzi svojmu ucelu a to dost dobre...
Bublina Blue Bird spľasla
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=10.12.2007/84637K

"Z verejnosti zaznievali kladné i záporné reakcie, napríklad že mesto nemá podnikať. Kvôli prevereniu projektu sme oslovili slovenské dopravné podniky a SAD-ky, s ktorými v minulosti pán Babjak rokoval (projekt nikde neuskutočnil pozn. red.). Nepresvedčil nás, že projekt bude mať pre mesto dostatočne veľký prínos, aby sme doň vstúpili," vysvetlil Filipko. _Dodal, že ak sa Babjak ozve opäť s presvedčivejšími podkladmi, môžu ešte rokovať._

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.