Reply on: Diggi #2877:
Vďaka posledným príspevkom ma to vyburcovalo, aby som vo svojom neprehľadnom "poriadku" pohľadal nejaké informácie, takže niečo sem hodím.
Čo sa týka IK ev.č. 4048, tiež mi utkvel v pamäti, možno som ho niekedy aj odfotil, ale nie som si istý. Veľmi dobre si pamätám aj na ev.č. 4049, ktorý mal tiež problémy s unikaním exhalátov do priestoru vozidla. No smrť.
ŠPZ ev.č. 4083 a 4084 sedia. Čo sa týka K B731 s ŠPZ KEB 13-65, podľa stavu z 1.4.1994 mal ev.č. 6357. Vôbec Karos B731 bolo k uvedenému dátumu 15ks (ev.č. 6323, 6348, 6355, 6356, 6357, 6365, 6366, 6367, 6368, 6369, 6370, 6371, 6372, 6373 a 6374). V tom čase boli nepridelené ev.č. 6330 až 6337 a 6359 až 6363 z dôvodu prečíslovania.
Len pre zaujímavosť, kompletný stav vozidlového parku autobusov bol k 1.4.1994 nasledovný:
Ikarus 280.08 - 49ks (4038 - 4094 s medzerami)
Ikarus 280.10 - 10ks (4124 - 4133)
Karosa B731 - 5ks (6323 - 6357 s medzerami)
Karosa B731.20 - 10ks (6365 - 6374 s medzerami)
Karosa B732 - 5ks (6206 - 6212 s medzerami)
Karosa B732.20 - 46ks (6215 - 6261 s medzerami)
Karosa B732.40 - 23ks (6262 - 6284)
Karosa B732.1652 - 6ks (6285 - 6290)
Karosa B732.1654 - 24ks (6291 - 6299 a 6401 - 6415)
Karosa B741.1908 - 5ks (3001 - 3005)
Karosa C734.00 - 2ks (6002, 6004)
Karosa C734.20 - 34ks (6005 - 6038)
Karosa C734.40 - 7ks (6039 - 6045)
Karosa C744.24 - 5ks (3101 - 3105)
TAM 272A 180M - 1ks (4501)
Rekreačná doprava:
Karosa LC735.40 - 6ks (6103 - 6108)
Karosa LC735.1011 - 3ks (6109 - 6111)
Oasa HD12 - 1ks (6801)
Dielenské vozidlo:
ŠM11-1310 - 1ks (5506)
232ks+10ks+1ks=243ks autobusov
Diggi
Teda zakúpené boli rsp. zaradené 16.11.1992, ŠPZ KEB 24-31 a 24-36. Vyradené boli 16.12.1996
V mhd teda jazdili len 4 roky. Dôvodom bol určite aj fakt, že rok výroby bol 1983.
Ďalej Maťo tu písal, že séria 40xy - 4049 dojazdila červeno-krémová, ak som to dobre pochopil. Ja
som však chodil každé ráno spojom o 7.25 hod na L18 Ikarusom 4048. Zážitok na celý život.
Bol tmavo červený, povedal by som že až do hneda a okrem toho, že sa v ňom človek takmer sfetoval
a dymová clona bola taká väčšia než autobus bol doslova poskladný a ponitovaný z malých, možno aj
niekoľko desiatok, plechov.
No vrak na prvý pohľad.
Vladimír možno si naňho spomenieš aj Ty, keď som Ti vravel, že dostal nový lak a o 3 mesiace sa
po ňom zľahla zem.
Takže to zhrniem ja si ho pamätám ako červený a nový lak, tiež červený, dostal len 3 mesiace pred
odstavením. Evidenčné číslo bolo žlté.
ALE keďže rok výroby by mal byť 1986 a vyradený bol v 1997 nie je vylúčené, že za to obdobie bol
červeno-krémový, ak boli aj 4083 a 4084 v roku 1992.
Naviac by to aj sedelo, nakoľko v roku 1992 bol 4048 v polovici svojej aktívnej služby.
Ešte keď sme pri tých busoch.
Nevie niekto evidenčné číslo B731-ky, ktorá bola vyradená v roku 1996 a zaradená v roku 1991?
Rok výroby je 1982 !!! ŠPZ KEB 13-65.
Mohlo by ísť o 6326/II keďže pôvodnú r.v.1984 už DP v roku 1991 nemá v evidencii, ale v roku 1992 jazdí.
Nevylučujem, že pôvodná nie je v evidencii len pre to, že v tom bol vtedy bordel.
Pokiaľ Sarko dovolí tak by som zaradil do updatu vyradenú 6370 z roku 1996.