Nové linkové vedenie - stále si myslím, že vylomeniny v tom dnešnom sa dali upraviť bez toho, aby sa prekopalo všetko.
Skôr ako zmenu LV by som privítal nové električkové zastávky aby sa stalo skutočnosťou to, že električková doprava v smeroch kde chodí, je nosnou. Určite by som postavil 4 nové električkové zastávky priamo na vstupe do kruhu VŠA zo všetkých 4 smerov, aby vznikol systém, zriadil obojstranné zastávky Hornbach-Baumax-Kaufland Moldavská, určite by som zriadil električkové zastávky na Kuzmányho v križovatke Šrobárova, a na Komenského križovatka Bocatyova (SOUS) v smere od NMMM. Sú to necelé 2 milióny, ale určite by sa to DPMK vrátilo v spokojnosti cestujúcich.
Ďalej je problém koordinácie liniek - to tvrdí DPMK, nie je potrebné ani sa nedá celé mesto, a najmä nie v špičke, koordinovať je potrebné sedlo, najmä večer a DPP, aj to len výstupy zo sídlisk, resp. výjazd zo širšieho centra (Mier smer THC, Ipeľská smer KVP). Električky hlavne jazero, taká Štúrová je úplne zbytočná.
Problém dlhých liniek - áno, je problém dodržať CP, ale rozdelením 1 dlhej linky na dve krátke je potrebný ďalší šofér, ďalší bus, nafta, výplaty .... Naviac vzhľadom na prestávky a hluché časy na konečných (viď napr. busosalón na Moskovskej) už nebude stáť a čakať nekonečne dlho jeden bus,. ale hneď dva.
A zmena LV - mesto si ide objednať menšie výkony, ale DPMK ide súčasne skvalitňovať dopravu ? To je nepriama úmera, odstránenie peáže ju nevyrieši - a aké odstaňovanie keď do spaľovne pôjde bus 6 km vedľa električky, bude stáť na 3 zastávkach a električka na cca 10-tich. Tak isto návrh buslinky NO - Moldavská - Alejová - Carrefour - v tom smere sú električkové trate, len neviem či DPMK vie o tom, že má na VŠA aj výhybky, ktoré tento smer električkám umožńujú - nikdy tak žiadna riadne električková linka nejazdila, a je to už cca 20 rokov.
Skôr ako zmenu LV by som privítal nové električkové zastávky aby sa stalo skutočnosťou to, že električková doprava v smeroch kde chodí, je nosnou. Určite by som postavil 4 nové električkové zastávky priamo na vstupe do kruhu VŠA zo všetkých 4 smerov, aby vznikol systém, zriadil obojstranné zastávky Hornbach-Baumax-Kaufland Moldavská, určite by som zriadil električkové zastávky na Kuzmányho v križovatke Šrobárova, a na Komenského križovatka Bocatyova (SOUS) v smere od NMMM. Sú to necelé 2 milióny, ale určite by sa to DPMK vrátilo v spokojnosti cestujúcich.
Ďalej je problém koordinácie liniek - to tvrdí DPMK, nie je potrebné ani sa nedá celé mesto, a najmä nie v špičke, koordinovať je potrebné sedlo, najmä večer a DPP, aj to len výstupy zo sídlisk, resp. výjazd zo širšieho centra (Mier smer THC, Ipeľská smer KVP). Električky hlavne jazero, taká Štúrová je úplne zbytočná.
Problém dlhých liniek - áno, je problém dodržať CP, ale rozdelením 1 dlhej linky na dve krátke je potrebný ďalší šofér, ďalší bus, nafta, výplaty .... Naviac vzhľadom na prestávky a hluché časy na konečných (viď napr. busosalón na Moskovskej) už nebude stáť a čakať nekonečne dlho jeden bus,. ale hneď dva.
A zmena LV - mesto si ide objednať menšie výkony, ale DPMK ide súčasne skvalitňovať dopravu ? To je nepriama úmera, odstránenie peáže ju nevyrieši - a aké odstaňovanie keď do spaľovne pôjde bus 6 km vedľa električky, bude stáť na 3 zastávkach a električka na cca 10-tich. Tak isto návrh buslinky NO - Moldavská - Alejová - Carrefour - v tom smere sú električkové trate, len neviem či DPMK vie o tom, že má na VŠA aj výhybky, ktoré tento smer električkám umožńujú - nikdy tak žiadna riadne električková linka nejazdila, a je to už cca 20 rokov.
grofmathias
Prepánajána, veď krucinál už pochopte, že som navrhol trasy liniek, podľa mňa. Nie celú štúdiu linkového vedenia. Či je to také ťažké si uvedomiť, že človek, ktorý nepracuje pre DPMK a napíše, ako by si predstavoval trasovanie liniek, bez dodatočných podkladov nemôže relevantne vytvoriť celú dopravnú sieť?
Snaha tu bola. Teraz predsa nepôjdem pred DPMK o tretej ráno sledovať celkový počet vypravených vozov z garáží. Resp. nepôjdem za každým spojom s meracím pásmom a nebudem merať vzdialenosti. Veď niekto z DPMK mi písal, že nový odbavovací EMtrest slúži na monitorovanie vyťaženosti liniek. Nuž, o trasách, ktoré sú strategické, vedia v DPMK.
OPAKUJEM!!! Predstavil som SVOJU predstavu, ako by mohli linky chodiť! OK? Takisto to môže spraviť hocaký občan z mesta, aj nemesta. Máme slobodu prejavu, takže voč kráčí? ?