No reklamovať by mohol len tie dve koruny. Prečo? Lebo v prvom vozidle jednoznačne zakúpil štvorzastávkový lístok. Malo mu vrátiť štyri koruny. Možno aj, nebudem sa hádať. Samozrejme v druhom vozidle si kúpil lístok opäť, keďže štvorák je neprestupný. Takže chyba bola aj na jeho strane.
Môže už niekto konečne jednoznačne potvrdiť verziu: Označenie peňaženky v jednom a odznačenie v druhom vozidle. Čo to urobí
Rozmiestníme po meste mikrocache s ukrytými lístkami MHD a vyhlásime za novú súťažnú akciu DPMK "Nájdi si svoj lístok" ? ?
Re #26037 Záchvat: Nie dve ale osem - zbytočne zakúpený nový zľavnený 30min. lístok, nie? Ale aj keby dve, čo myslíš kedy s tým DPMK (potažmo džadfirma) bude niečo robiť - keď nad tým ľudia len mávnu rukou "však o nič nejde" (a neoprávnený zisk DPMK bude tíško stúpať a stúpať), alebo keď im to každý pôjde pekne otrepať o hlavu a pracovníčky za okienkom budú denne hodiny (no, povedzme ?) riešiť len takéto prípady?
Re #26025 S499.1023: Práveže v "oficiálnom" návode k systému sa hovorí, že po označení výstupu sa v ďalšom dopravnom prostriedku po priložení karty zobrazí už len zostávajúci čas platnosti lístka. Viď http://www.dpmk.sk/index.php?pag=255
Každopádne s tým 4zastávkovým lístkom je to dobrý postreh, to by si mal I2i50 rozmyslieť či mu to NAISTO vrátilo 30min. lístok. ?
Re #26037 Zachvat : ide o princíp. Ale okrem tých 2 SKK by som od nich pýtal aj SKK za lístky, ktoré som musel použiť na cestu do DPMK kvôli reklamácii.
BTW ja niesom povinny obiehat stanky na KVP a hladat kde maju listok a kde nie! Okrem toho by stacilo namontovat jeden moderny automat na listky a bolo by po probleme a ne ako to "vyriesilo" DPMK ze vydalo mapku s GPS suradnicami kde sa da aky listok kupit ? , to uz potom mozu ktomu rovno predavat aj GPS navigaciu a rozbehneme hru (nespomeniem si ako sa vola kto vie tak ma laskavo doplni).
Ja nie som Košičan a neviem presne ako váš systém funguje. Ale ementálna ? ľudská logika mi hovorí, že 30 min. lístok už v ďalšom vozidle neoznačujem, takže v p94ovom emtrestnom systéme nepriložím kartu. Okrem toho si myslím, že ak priložím kartu pri výstupe po jednej zastávke, nezmením na tridsaťminútový ale na štvorzastávkový.
tetušky maaú všetko v počítači - existuje tzv. účet karty, kde sa zaznamenáva každá operácia na čipovej karte. Aby však bol účet úplný, radím ešte chvíľku počkať a ísť tam trebárs poobede. Dáta sa totiž celý deň zbierajú do palubného počítača a vyčítavajú sa raz za deň pri návrate vozidla do vozovne. Môže sa však stať, že napr. z toho druhého vozidla, na ktoré si prestúpil nebudú dáta (pokazil sa systém, nefungovala komunikácia apod.) a v tom prípade budeš musieť byť chvíľu trpezlivý, kým sa tam dáta objavia.
Tetušky tam vidia všetky dôležité údaje, tebe stačí len povedať dátum a približný čas...
Podľa mňa nie, to potom aby človek behal s notesom a perom čo môže byť dosť obťažujúce (pokiaľ nie je daný človek emhaďák ? ). Ono to najskôr bude mať niekde zaznačené, ku ktorému emdžadu sa prikladala karta a kde sa ktorý emdžad nachádza.
Tie čísla, čo vidno na emdžadoch vpravo hore, je ich sériové číslo alebo niečo na ten spôsob???
Je nutne potrebné v tejto veci (t.j. pri tom čo sa stalo I2i50) poznať ev. č. vozidla? Alebo existuje aj najaký centrálny zoznam, napr. o všetkých zakúpeniach CL istým cestujúcim za posledných 24 hodín, posledný týždeň alebo mesiac? ?
o každom zakúpenom lístku by mali mať záznam. Údaje sa však nezbierajú hneď ale nejako inak ( zaujímalo by ma ako ). Vraj niekedy aj s oneskorením 2 dní.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Isidor