Podľa mňa nie, to potom aby človek behal s notesom a perom čo môže byť dosť obťažujúce (pokiaľ nie je daný človek emhaďák ? ). Ono to najskôr bude mať niekde zaznačené, ku ktorému emdžadu sa prikladala karta a kde sa ktorý emdžad nachádza.
Tie čísla, čo vidno na emdžadoch vpravo hore, je ich sériové číslo alebo niečo na ten spôsob???
Je nutne potrebné v tejto veci (t.j. pri tom čo sa stalo I2i50) poznať ev. č. vozidla? Alebo existuje aj najaký centrálny zoznam, napr. o všetkých zakúpeniach CL istým cestujúcim za posledných 24 hodín, posledný týždeň alebo mesiac? ?
o každom zakúpenom lístku by mali mať záznam. Údaje sa však nezbierajú hneď ale nejako inak ( zaujímalo by ma ako ). Vraj niekedy aj s oneskorením 2 dní.
Išiel som dnes jednu zastávku v L36 (12:23 - z Klimkovičovej), kúpilo mi 60-minútový lístok. Na Iskre som vystúpil, označil výstup, vrátilo dve koruny. Potom som nastúpil na L32 (odchod 12:27), priložil kartu ku emdžadu a kúpilo nový lístok... ?
Teraz kde je chyba? Pobabral som to ja tým, že som označil výstup? Alebo je chyba v emtreste? Ja mám z toho taký dojem, že keď si kúpim 60-min lístok a zrobím z neho 30-min (ako správny cestujúci mám vopred premyslené, koľko minút budem cestovať) tak by mal - v mojom prípade-, platiť ešte 26 minút... ?
V Košiciach je uplne normalne že sa na jeden bus čaka aj viac ako hodinu....28-čka ktorá mala ist z Krasnej od motorestu na 16:41 nesla vobec resp.vynechal spoj...nebol ani nahradený ani nic a dalsi spoj ktorý mal mat odchod na 17:36 meskal 10 minut...poniektorí cestujuci to vzdali a vybrali sa pešo ostatný sa dostali do mesta s 65 minutovým meskanim ?
S tym predajom listkov mas pravdu, no nie je to len problem dpmk, ale aj samotnych predajcov. Ti maju nizku marzu z predaja listkov a tak listky predavat nechcu. Mozno by dpmk mal dat vacsiu marzu pre predajcov, ale zase pozeram sa na to aj inac. A to vseobecne.. Proste slovaci chcu za kazdu cenu co najskor zbohatnut a nizke marze predajcov teda nezaujimaju. Snad sa marza zo strany dpmk ku predajcovi zmeni.
? Zase sa opakujeme po Bratislave?! Veď prednedávnom sa sťahovala bratislavská vozovňa Petržalka... ? A onedlho sa asi presťahuje aj košická vozovňa VŠA... ?
v sucastnosti je do 18tky vypravenych 6 vozov (3celodenne, a 3 trhane) cez PD, a cez DPP su len 4 (celodenky)........ + je tam par prejazdov (z 56tky, z RAcky a z 19tky)
Vieš, na linku 18 je denne vypravených 7-8 služieb. S toho sú asi 5-6 celodenné a 2-3 trhané, takže jasne, že stretneš klbaky cez vikend častejšie keď vtedy jazdia iba celodenné služby + cez víkend je vypravených menej kĺbakov na L27, 34, 53 takže sa tým ušetria nejaké vozy a môžu sa pokojne nasadiť na L18. ?
máš absolutne skreslený pohľad na ten predaj a predpredaj a aj na to poskytovanie služby cestujúcim,písal som to tu už ja,a aj záchvat a neviem ešte kto,ale ako vidieť nič si z toho nepochopil,čítaš len medzi riadkami...no chcel by som od teba ešte jednu vec vedieť,ako mi vysvetlíš,že ak ide od iskry 18,32,72,19,36 na jedno nastúpenie cca 250 cestujúcich/v globale/245 z nich nemá problem z cestovným,len tých 5?medzi ktorých predpokladám patríš aj ty?
RDZ 50