Keby po priložení karty bola prednostne predvolená možnosť výberu hodnoty zakúpenia, zdržiavalo by to. A to si neviem predstaviť špičku, respektíve slávny nástup na predné dvere po dvadsiatej a prítomnosť dôchodcu s popolníkmi na očiach. Preto je tento spôsob rýchlejší.
Dodatočnú voľbu to malo ponúkať, ale blbne to, vlastne celý systém, odpoveď je: Dolaďuje sa. Niečo sa mi marí, že v základnej obrazovke stlačenie PCL vyzve na priloženie karty...
Budeš oponovať, prečo to neponúka zásadne hodinový lístok? Pretože aj taký variant si nájde kopec odporcov, minimálne sa ozve RomanticMan a bude pohoršený neprimeranou zálohou...
Kto nema internet, mal tu infobus...(nestihol som ho ani ja)
Zložitosť- pri toľkých variantoch a možnostiach vieš o jednoduchšom a nebodaj intuitívnom spôsobe obsluhy? Ak áno, napíš to tu, čítajú to tu aj kompetentné osoby, možno sa ****, vyhovejú.
PCL si stlačil po automatickom zakúpení CL alebo ešte pred a priložil si kartu???
Ja nemám peňaženku, takže niektoré veci nemám odskúšané. Je tam ešte možnosť, že ty si automaticky pri nástupe zakúpiš CL aký ti ponúkne a potom skús zmeniť druh zakúpeného CL pomocou PCL a vybrať vyšší... Nižší nemá význam, lebo 4zast si vieš odrátať priložením pri výstupe do 4 zastávok. Tak isto ak ti zakúpi 60min lístok, tak 30min si vieš upraviť označením pri výstupe, zrejme preto nie je v ponuke...
Ak chceš cestovať 30min a daný listok ti zakupilo pri nástupe, tak viac kartu neprikladaj a zapamätaj si čas zakúpenia, prípadne pri prestupe si pozri do kedy ti platí (po stlačení INFO a priložení karty)...
"Informácia o možnosti kúpy iného druhu cestovného lístka – po stlačení tlačidla PCL na základnej obrazovke sa zobrazí táto ponuka."
Ak by sa "tato ponuka" zobrazila, nemal by som proti nemu nic, ale neobjavi sa - a hlavne tam nie je uvedene, ci mam kartu prilozit predtym, potom, alebo ju tam drzat po cely cas, vlastne tam nie je ani to, ze ju mam prilozit.
Cely ten manual je UPLNE NANIC! Manual je navod a mal by obsahovat pokyny, co ma cestujuci spravit, nie je rozdeleny a nie je jasne, co patri k jednej ceste a co je uplne iny navod - napr. prave ten, ked si chcem kupit iny listok, nie ten co zlta krabicka ponuka.
Myslim ze samotny system ako zlta krabicka funguje je zly, ak by bol dobry - intuitivny, ziadny clovek inteligentnejsi ako osol by nepotreboval "manual". Myslim, ze po nastupeni si listok kupit musim, taky ako mi to ponukne, ale potom to mozem zmenit, je to riadna hlupost, lebo vypise to:
"Zakupene: T1 60 min. Zakladny 19.00 Sk"
ale vlastne sa to da neskor zmenit na 30 min., takze toto co ta krabicka napise je KLAMSTVO!!!
To ze nie som zdaleka jediny, kto s tym ma problem asi o niecom svedci - a to som mlady clovek, zdaleka ziadny technicky antitalent, skor naopak. Okrem toho vacsina cestujucich pouziva "30 dnove listky", alebo ako sa to teraz vola a zbytok ani nema internet alebo tu nikdy nenapise, takze tych zmatenych a nespokojnych je urcite mnohonasobne viac.
BTW V tom autobuse vlastne, ak pol nakloneny na (ne)spravnu stranu v podstate tieklo, nie kvapkalo, takze predsa to bol asi nahradny spoj. ?
Čo týždeň dal?: Americké autobusy kontra košické trolejbusy, profesori a docenti „rekvalifikovaní“ na upratovačky a lúpež ako z lacného filmu... http://www.cassovia.sk/newsread.php?newsid=12682
V celku by ma aj zaujímali Tvoje skúsenosti, na základe ktorých si po povození sa dokázal zhodnotiť kvality Tedomu.
Preštudoval som si konštrukciu a technické dáta, dobre sa to číta, ale prax bude isto iná... Osobne vidím najväčší problém v motoroch Tedom (Liaz), ale to pre DPMK nerobí žiadny problém, veď keď už kľakol deviaty Daf v Solarise, tak ich predsa nerozhádže nejaká ostrieľaná značka ?
Servis, náhradne diely, životnosť firmy... to sa tu vôbec nerieši, veď ponuka bola najvýhodnejšia.
Re #25336 Dispecer: Predpokladám že druhý bitkár o DPMK mohol byť tak akurát Sor ?
Re #25339 DeadMan: Neviem čo stále všetci máte proti návodu na stránke DPMK, funguje podľa neho všetko, teda ak momentálne funguje nintendo vo vozidle. Ak Ti opľuje kartu hláškou neplatná, nedostatočný kredit a podobne, chyba je inde...
Ale pravda je, že stačí jedna inovácia a nefunguje už takmer nič, no čo ti poradiť...
V náhradných autobusoch nám nekvapká, ale tečie, takže si isto cestoval bežným spojom a možno aj najnovším modelom. ?
Vyčkaj na Tedom, možno prekvapí.
Záujemcovia o dodávku autobusov pre mestský dopravný podnik museli spĺňať špecifické podmienky. "Medzi základné patrili dobré referencie od užívateľov autobusov, ktorí prevádzkujú aj mestskú hromadnú dopravu. Ďalej bolo pre nás dôležité garantovať servis a náhradné diely, aby to boli autobusy homologizované v SR ako nízkopodlažné, aby mali pôvod v Európskej únii a vyhovovali platným predpisom na Slovensku i v EÚ. Podmienkou bol aj informačný systém kompatibilný s tými, ktoré používa DPMK, hasiaci systém umiestnený v motorovom priestore, zvýšená odolnosť voči korózii a mnoho ďalších technických podmienok," vysvetlil generálny riaditeľ.
Re #25339 DeadMan: Vytrim! Už nebudze kvapkac, budu fajne Tedomy. ?
Tak co, nikto mi neporadi? Uz som dnes cestoval, ale radsej som si nechal to co mi ten zlty zazrak ponukol, nemal som cas sa s tym hrat...
BTW cestoval som dnes asi nahradnym autobusom, zo strechy (nie z okna) velmi intenzivne kvapkalo, na sedadlo vedla mna, po necelych 10 minutach bolo cele mokre, uz lutujem ze som si to nesfotil. Tak za vyssie ceny nam namiesto kvality ponukaju zabavu, zaujimave. Mozno zajtra to uz nebude len zabava, ale sprcha - a celkom zadarmo!
KVKV: do sutaze sa prihlasili, pokial viem, dvaja uchadzaci a ani jeden z nich nie je vo vozovom parku DPMK zatial zastupeny...TEDOM proste ponukol nizsiu cenu, znacne objektivne kriterium sutaze. Cim sa nezastavam toho, ze tu budeme mat dalsiu "hracku" a ze bol uprednostneny uchadzac s doteraz 20 vyrobenymi autobusmi pred inym s tisicekusovou vyrobou rocne...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Irisb