Reply on: Diggi #21713:
S Prahou by som to neprovnaval. V Prahe je vola prevadzkovat elektricky. tazko by vo volbach uspeli kandidati, ktori by nemal zaujem na rozvoji. a co sa tyka Kosic, kto hovori o obnove po zruseni? Ked sa tu vybuduju 6 prudove komunikacie, elektricky tu uz nikto neobnovi. stalo by to stovky milionov eur a tolko neposkytne ani Unia, ani nikto. Navyse, nebude uz miesto.
budare sa nezapru ? ? ? ?
Bohuzial ale 390x su autobusy značky Zbudareny budar (Irisbov vyraz ? ), kde ked spustis stierace, vyhlasi ti nasledujucu zastavku. Takze ked prsi, hlasit nemozes. Alebo mozes, ale stierace zapinas len v zastavke pri otvorenych dverach.
Vladimír
Nechcem Ti brať ilúzie, ale myslím, že Tvoj optimizmus pramení z obmedzených informácií. Vrelo Ti odporúčam navštíviť niekoľko iných električkových prevádzok a garantujem Ti, že sa domov vrátiš v šoku.
P.S.: Ani Bratislava nie je z tých miest, čo by ma úrovňou svojej dopravy nejakým spôsobom dostávala do vytrženia, no sadnúť si do bratislavskej električky na niekoľko zastávok ma vždy dostane k otázke, či skutočne ide o ten istý dopravný prostriedok, ktorý jazdí aj v Košiciach. Rozdiel je totiž cítiť ihneď a značný.