Reply on: Diggi #21713:
S Prahou by som to neprovnaval. V Prahe je vola prevadzkovat elektricky. tazko by vo volbach uspeli kandidati, ktori by nemal zaujem na rozvoji. a co sa tyka Kosic, kto hovori o obnove po zruseni? Ked sa tu vybuduju 6 prudove komunikacie, elektricky tu uz nikto neobnovi. stalo by to stovky milionov eur a tolko neposkytne ani Unia, ani nikto. Navyse, nebude uz miesto.
budare sa nezapru ? ? ? ?
Bohuzial ale 390x su autobusy značky Zbudareny budar (Irisbov vyraz ? ), kde ked spustis stierace, vyhlasi ti nasledujucu zastavku. Takze ked prsi, hlasit nemozes. Alebo mozes, ale stierace zapinas len v zastavke pri otvorenych dverach.
KVKV
Obnovy električkového parku:
1946-1952...Ringhoffery a DZMK
1955-1962...T1,T2
1963-1966(?)...T3 prvá generácia
konec 80-zac.90-tych rokov ...celková obmena parku - T3 druhá gen.,KT8,T6
Zatial všetky košické vozy ,ktoré sa dostali preč, tak prežili svojich košických druhov. (Györ, T1, a asi aj KT?)