Reply on: J #2013:
ADD nasa T3Mod, obidve elektricky maju nabehaneT3S ma cc 450000 tisic km (testovanie)
T3Mod cca 800000 tisic km (z cestujucimi)
obidve maju nasu milovanu Dubnicku vyzbroj
http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=t3&no=12&id=27302aeef8f021f9f5f325
Sarko
Rozlišujeme 3 druhy prestávok, bežná (prestoj), prestávka na odpočinok (PO) a bezpečnostná prestávka (BP). Počas prestoja, t.j. bežné čakanie na konečnej je platené 60% zo mzdy. Prestávka na odpočinok nie je platená vôbec, avšak väčšinou ide napr. o 2x10 min., čo je zanedbateľný čas. Bezpečnostná prestávka je platená na 100% a je to od pol hodiny až cca hodinu (podľa druhu služby). Dispozičná záloha je platená zo 60%, prípadné nahradenie spoja je už platené na 100%. Záloha sa však u každého vodiča vyskytne len raz za čas, takže vôbec tu nie je dôvod na špekulácie a vyberanie si voľna. Vedúci výpravy si väčšinou presne eviduje, kto kedy robil zálohu a ak zistí, že vodič dlho zálohu nemal, pridelí mu ju v krátkom čase znova.