Reply on: J #2004:
Nie som vodič, takže technickú stránku, či všetko funguje tak ako má a pod. neviem zhodnotiť ani v KE ani v BA. Ale s pohľadu cestujúceho som nezaznamenal žiadne výraznejšie rozdiely v pohodlnosti cestovania. Čistota vozidiel sa mi zdala porovnateľná. Jedno plus Bratislave - že sa tam jazdí električkou rýchlejšie ako v Košiciach a zase jedno plus Košiciam - že tam nie sú električku dočarbané tak ako v Bratislave. Darmo, jak rozmýšľam, tak rozmýšľam: Fifty-fifty

Sarko
Rozlišujeme 3 druhy prestávok, bežná (prestoj), prestávka na odpočinok (PO) a bezpečnostná prestávka (BP). Počas prestoja, t.j. bežné čakanie na konečnej je platené 60% zo mzdy. Prestávka na odpočinok nie je platená vôbec, avšak väčšinou ide napr. o 2x10 min., čo je zanedbateľný čas. Bezpečnostná prestávka je platená na 100% a je to od pol hodiny až cca hodinu (podľa druhu služby). Dispozičná záloha je platená zo 60%, prípadné nahradenie spoja je už platené na 100%. Záloha sa však u každého vodiča vyskytne len raz za čas, takže vôbec tu nie je dôvod na špekulácie a vyberanie si voľna. Vedúci výpravy si väčšinou presne eviduje, kto kedy robil zálohu a ak zistí, že vodič dlho zálohu nemal, pridelí mu ju v krátkom čase znova.