Reply on: Sarko #1999:
Doplním Ťa. Prestávka na odpočinok môže byť delená tak, že minimálny čas započítaný ako prestávka na odpočinok musí byť 15 min. Ak je teda nárok na 30 min. prestávku, nemôže byť v tomto prípade rozdelená na 3 časti.Hmm... OC Corvinius. Myslím, že je jasné, že žiadna otočka nebude. Cheli pri Cassovii, nedostali, chceli pri Optime, nedostali... A ani tu nebude.
O linke Optima - NMM sa minimálne premýšľa? Smerodajné bude to, čo sa dozvieme z ODS? Tak ešte raz --> z ODS sme sa dozvedeli, že v tejto trase určite žiadna električková linka nebude, pretože je to dopravne nezmyselná linka nakoľko niet kde prestávkovať. Jedine ak Optima navrhne inú trasu (trebárs po Lokomotívu).
Sarko
Iste, ale ja som uvádzal len argument, že v prípade navrhovania obratiska pri OC Optima DPMK jeho výstavbu nijako nepodmieňoval. Proste to bol len jeden z návrhov. Rovnako je to aj teraz, pri plánovanej výstavbe OC Corvinius. DPMK už má predstavu o vybudovaní novej konečnej zastávky električiek, ale jej výstavbu určite nebudú, nemajú prečo a čím podmieňovať.
Čo sa týka oznamov, je to tak, že sa znova "objavili", pretože po začatí prevádzky L5 ich "niekto" v krátom čase postŕhal a dnes som ich opäť všade videl visieť.
O linke OC Optima - NMMM som predsa písal, že sa to povráva v kuloároch DPMK, čím som dal jasne najavo, že je to neoficiálna informácia. Je vidieť, že sa o tom minimálne premýšľa. Smerodajné bude to, čo sa dozvieme z ODS.
To isté platí aj v prípade návrhu začlenenia spojov L5 do LR1. Uviedol som len ironicky, že návrh by som "dal z fleku". T.j., aby si DPMK uvedomil, že trasa L5 je súbežná s trasou LR1 a že ich spoje je potrebné vzájomne zosynchronizovať.