Reply on: TA #19944:
Aj keď 1020 je trolejbus ako každý iný (až na busečko a cedečka), privádzajú ma do zúrivosti podobné správy o ničení dopravných prostriedkov degešmi. ...H _ _ L H _ _ _ _ R !!! ? ?
?
Na 2. strane, vži sa do situácie, že ideš v buse s bandou cigánov, kt. sú agresívni a vodič neotvorí dvere
A aj keď otvorí bielym, cigánoc nechá vo vnútri, vieš čo za diskriminačný škandál by to bol
Ešte aj sam Verheugen, či ako sa volá, by sa o to zaujímal...
eMareq
Re #19930 TA: Však sú to okruhové linky.
off topic
Re #19919 TA: Ten Lidl na jazere mal stáť na opačnej strane cesty (pri záhradkách) - to má byť priemyselná zóna. Lidl tam nechcel postaviť ani prechod, takže by ľudia museli utekať na druhú stranu cesty kvôli párkorunovému nákupu. Nehovoriac o tom, že (teraz príde iné hľadisko) Lidl by najpr nasadil tak malé ceny (na to Slovák skočí najskôr), tým by zlikvidoval všetky malé obchodíky živnostníkov čo sú naokolo (taký malý živnostník NEMôŽE jednoducho predávať pod výrobné náklady - nikto mu túto stratu nedotuje). A teraz príde opačná vec. Nie je konkurencia -> opätovné zvyšovanie cien potravín, ktoré môžu kľudne byť vyššie (a určie by tomu aj bolo tak) ako v tom malom obchodíku kdesi za rohom. A tak by si Lidl spravil z časť Jazerčanov vazalov (vyjma Billy a potravín v OC Važec široko ďaleko nič). Potom by však ľudia banovali ako dobre im bolo keď mali ten malý obchodík kdesi za rohom, aj keď predával drahšie. Ďalší aspekt je ten, že všetok zvyšok zisku z Lidlu (ak odmyslíme výplaty a všetko to čo Lidl musí odviesť) ide DO ZAHRANIČIA, teda nič naviac čo má Lidl nechať nenechá. Pomastí vrecká nejakému Nemcovi. Áno vzniknú aj nové pracovné miesta, ale za smiešnu mzdu.
Ja by som takúto vec nikdy nepodpísal, že ten obchod tam chcem. Treba sa na tieto veci dívať z širšieho aspektu ako pozerať len na to "že Lidl je lacnejší". Čo je lacné nemusí znamenať, že je to aj kvalitné a dobré (zvlášť to platí v našich podmienkach).
topic on