Reply on: eMareq #1993:
Ak by bola konečná tejto linky pri Štadióne Lokomotívy (asi jediné východisko z problému), nevidím dôvod prečo by takáto linka nemohla vzniknúť. Ale L5 by som určite nerušil.Práve včera som sa o prestojoch bavil na DPMK. Chcel som vedieť, ako to u vás chodí a bolo mi povedané, že za čakanie na spoj je vodič platený na 60%.
Re #1994 spank: ...zvlášť keď je to KT-čko

Sarko
No až tak dávno to zase nie je. Pražské T6 sú predsa len o generáciu novšie a modernejšie vybavené. Ak by pražský DP nezavrhol dodávku prvých T6 už v roku 1991, tak súčasné bratislavské a košické T6 by dnes premávali práve tam. Tak ako vraví Vlado, aj ja tvrdím, že medzi BA a KE v tomto smere veľké rozdiely nie sú.