Reply on: Sarko #1989:
Ale inak, nemusi byt len chyba v cestujucich, co sa tyka toho, ze ci je L5 platena alebo nie, pretoze uz nie raz sa stalo, ze na L5 bola bricka, ktora bola predchadzajuci den na niektorej Rke, a kedze na Rkach je nastup s jednorazovym cestovnym listkom len cez predne dvere a ostatne stikatka su zablokovane, tak rano ked vyjde na L5, tak vyjde len s jednym funkcnym stikatkom, a to len predtym. Cize vacsina cestakov si mysli, ze ked sa neda cvaknut listok, tak linka je zdarma. Maloktoreho napadne vyskusat vsetky stikatka...
asi nie). Inac vodici su plateni za to co skutocne odjazdia, nie ze prestoja napr. 30 min - za to nedostanu ani korunu. Mam kamarata vodica, a ten ked vidi, ze bude zaloha, radsej vyberie volno (ak sa da) sice ani za jedno nedostane patricnu odmenu, ale cas ktory by musel stravit na zalohe, vyuzije efektivnejsie. Alebo uz to neplati (to s tym neplatenim prestavok)?

Sarko
No až tak dávno to zase nie je. Pražské T6 sú predsa len o generáciu novšie a modernejšie vybavené. Ak by pražský DP nezavrhol dodávku prvých T6 už v roku 1991, tak súčasné bratislavské a košické T6 by dnes premávali práve tam. Tak ako vraví Vlado, aj ja tvrdím, že medzi BA a KE v tomto smere veľké rozdiely nie sú.