Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Esicko #1986:

To bola linka 31 (tá ma konečnú na Lingove) a len asi vodič zle naprogramoval BUSE, že mu zobrazilo č. 311.
Prave idem po Gemerskej a isiel bus c.311 smer Lingov. Sto eto?
Reply on: Isidor #1982:
dik za chyby ale prosim problemy a nedostatky na ke@imhd.sk . DIK

ADD linka 14, je dobre napisana.
Reply on: Vladimír #1696:
Taketo srandovné nariadenia asi robili takí ktorí nemajú a robote vodice Busu ani sajn
Reply on: Dopravák #1728:
Preco by mali byt vo farbách mesta len trolejbusy
BM> chyby v CP na stranke:
L14 smer pri hati - posl.zast. HM tesco ???
L17 smer zel. stanica - zly smer (lingov)
L23 smer zel.stanica - zly smer (dzungla)
Reply on: Papyr #1977:

No až tak dávno to zase nie je. Pražské T6 sú predsa len o generáciu novšie a modernejšie vybavené. Ak by pražský DP nezavrhol dodávku prvých T6 už v roku 1991, tak súčasné bratislavské a košické T6 by dnes premávali práve tam. Tak ako vraví Vlado, aj ja tvrdím, že medzi BA a KE v tomto smere veľké rozdiely nie sú.
Reply on: Vladimír #1979:

DPMK určite nič nepodmieňoval a ani by si to nemohol dovoliť. DPMK podľa mojich vedomostí najprv ponúkol električkovú linku, ktorá bola zamietnutá z dôvodu požiadavky prepravy zákazníka až ku vchodu. Až následne DPMK navrhol variantne riešenie výstavbou obratiska. Samozrejme sa dalo čakať, že niečo také nie je reálne. Zákazník nemá problém prejsť pešo o 50 m viac a vzdialenejší vchod využívajú takmer výlučne iba zákazníci vlastnaci automobil.
Reply on: Sarko #1967:
Ak ma pamäť neklame, DPMK už v roku 2001 chcel k Optime poslať električku, ale podmieňoval to vybudovaním koľajového obratiska. Optima vtedy vyhlásila, že bude mať svoj Optima bus, pretože zákazník SA MUSÍ dostať až pred vchod OC a nemôže ísť peši zo zastávky električky a že oni o električku nemajú záujem. Až človeka zaráža, ako sa doba mení.

Re #1969 J: Dúfam, že to niekto v BA s tou električkou do Petržalky myslí aj vážne.

Re #1977 Papyr: Praha má síce určite údržbu na vysokej úrovni, ale v porovnaní s Bartislavou si ozaj myslím, že ako cestujúci rozdiel v údržbe električiek medzi KE a BA nevnímam.
Reply on: spank #1962:
Viem si to živo predstaviť. V Žiline sa najprv zo všetkých asi 90 vozidiel vymontuje plne funkčný systém R&G Mielec a ako náhrada sa osadí systém BUSE do asi pätnástich vozidiel. Hlásiť zastávky sa prestanú.
Namiesto L4 Solinky - Vlčince sa v rámci unifikácie intervalov namiesto 8 a 12 min. intervalu zavedie interval 15 min. v špičke ráno, 20 min. v špičke popoludní a 30 min. v sedle. Zároveň sa L4 rozdelí na dve linky. L3 sa rozdelí na 3 linky, aby cestujúci zo Soliniek mohli priamo cestovať aj do Mojšovej Lúčky...
Po krátkej dobe sa pokazí software na tvorbu zastávkových CP. Z východu začnú dodávky písacích strojov a pár služobných ciest vykoná personál DPMK tieto stroje obsluhjúci, za účelom školenia o obsluhe písacieho stroja. V ďalšej etape žilinský závod DPMK zakúpi vo väčšom množstve milimetrový papier a ceruzky grafikony sa začnú kresliť ručne.
Prvú verejnú súťaž na dodávku autobusov náhodne vyhrá Solaris.
Na L99 k Tescu sa zavedie v úseku od Tesca po Veľkú Okružnú iba výstup cestujúcich, nástup sa zakáže. V úseku od Veľkej Okružnej po Tesco sa zavedie povinný nástup cez predné dvere s tým, že výstup je na konečnej zastávke HM TESCO.
Miesto 6 štandardných generálok ročne sa urobia len dve, ale dokonalé, s dosadením BUSE, čalúnených sedačiek a pod. takže sa životnosť 15 ročnej Karosy predĺži o ďalších 10 rokov.
V trasách kapacitných trolejbusových liniek na Hájik sa zavedú autobusové expresy, ktoré na celej trase vynechajú tri zastávky.
😃 😃 😃
Asi tak nejak by to bolo...
Sarko, dávno si sa neviezol pražskou T6A5, že si dovolíš napísať, že tie košické nie sú v dezolátnom stave 🙂
Málokto však vie, že pred 20-timi rokmi sa plánoval nákup len 10 ks KT8D5 v roku 1991 a výhľadovo 10 ks RT6N v roku 1995. Typ T6A5 mal byť zastúpený iba počtom 20 ks a aj to s dodávkami po 10 ks v rokoch 1994 a 1995. Z tohto pohľadu je teda veľkým prekvapením, že do KE sa už v rokoch 1989 až 1992 dostalo 40 ks KT8D5 a 30 ks T6A5. Medzičasom sa opäť uvažovalo aj o nákupe 3 ks RT6N1, ale našťastie sa vedenie DP podarilo presvedčiť, že kúpa týchto vozidiel by boli zbytočne vyhodené peniaze. Odstavené vozidlá oi 4 ks v Brne a Prahe to len potvrdili.
Reply on: BM #1972:

Naše T6 nie sú v práve najlepšom stave, ale určite nie dezolátnom. Po postupnom prevedení VP na T3 a sprevádzkovaní "B"-čiek, príde rad aj na T6-ky.
Reply on: BM #1971:
chybicka 7080 / 7119/ 7058 /7018/
Reply on: J #1969:

500, 501 (z vývojovej série z r. 1986), 502-511 (1. séria z r. 1989), 512-535 (2. séria z r. 1990), 536-539 (3. séria z r. 1991), spolu 40 ks. Od roku 2003 eviduje DPMK v stave už len 19 ks.

502- BiH/Sarajevo #303
503- D/Straussberg #22 (výmena celého "A" článku po DN)
504- CZ/Brno #1738
505- D/Straussberg #23
506- BiH/Sarajevo #302
507- H/Miškolc #207
510- BiH/Sarajevo #301
511- BiH/Sarajevo #304 (výmena "C" článku po DN)
514- H/Miškolc #209
515- CZ/Ostrava (tuším #1502, použitý len "B" a "C" článok, "A" zošrotovaný po DN)
516- H/Miškolc #208
518- CZ/Brno #1736 (GO na KT8D5R)
519- CZ/Brno #1737 (GO na KT8D5RN2)
520- H/Miškolc #206
522- H/Miškolc #204
524- H/Miškolc #203
526- H/Miškolc #205
527- D/Straussberg #21
532- H/Miškolc #202
533- H/Miškolc #201
539- H/Miškolc #200 (nestihol už dôjsť do KE, po predaji bol odvezený priamo do Miškolca)
Reply on: Sarko #1968:
Len tie nase T6tky su v dezolatnom stave a este dost nevepeckovynych tetrojok je na hanbu.
Reply on: J #1970:
Musim ta poopravit

DPB ma K2-jok len 17 kusov, s to´ho je 7080 na rekonsktrukcii v parse /buduca 7118/

Co sa tyka K2S-ok tych je presne 16 a caka sa na prichod 7117 (ex. 7053)

Kosicke KT8 maju 500, 501 /1986/
zbytok 1989 /Sarko bude vediet lepsie, lebo mne sa nechce hladat papiere/
HE DPB je slepá matka a čaká na komplikovanú operáciu očných nervov a výmenu očných bulv 🙂 Kedy však príde operácia nevie ani najvyšší.
Klasických K2 je 35 a z toho je jedno pracovné vozidlo, autoškola, historičák. Denne je vonku asi 25 K2 (neviem presne bo teraz keď je 12min. interval sa to určite zmenilo) a viac je stretávať K2S. A keď prídu aj tie posledné, tak to bude ešte lepšie.
No Ke spravili najväčšiu chybu, že predávalo KTčka.

Ano je to tak 50:50. Ale dúfam, že dlho nie. Teraz to neberte v zlom, ale na novú trať do Petržalky majú byť kúpené nové vozy, takže preto.
A staré T3 nebudete rekovať/modernizovať?
Koľko rokov vlastne majú vaše KTčka?
Reply on: J #1966:

OK, súhlas, DPB je zaslepená matka a DPMK neposlušná dcéra...

Aj keď máš rád K2S, klasických K2 je ešte stále veľa a tie má rád asi každý najmenej. Naše KT8 tiež postupne prejdú reko na KT8RN a aj keď nedostanú Progresy, TV3 nie je na zahodenie. Dôležitejšie je, že sú s NP článkom, veľkokapacitné a obojsmerné. Po tom, čo im DPMK venuje viac starostlivosti, nestojí odstavená ani jedna. 30 ks T6 tiež nie je zanedbateľný počet (o málo viac ako polovica z BA) a 73 ks T3 z rokov '82, '83, '85, '87 a '89, čo predstavuje presne 50% z vozidlového parku toho istého typu v BA. Otázne je, či v blízkej budúcnosti nedôjde k vyraďovaniu alebo menej pravdepodobnému odpredávaniu. Do stavu vozidiel som nepočítal 10 ks T3, ktoré sú vyradené, resp. odstavené na km (vyradenie/odpredaj).

Takže s BA sme si teoreticky vlastne fifty-fifty. '-)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.