T3 #414 bola odstavená od 12.1. po tom, ako do súpravy 361+414 ráno medzi 6"-7" narazila Škoda Fabia do pravého boku #414. Stalo sa to po tom, ako sa súprava pohla zo zastávky SOU dopravné a tesne pred kruhovým objazdom uvedené auto dostalo šmyk.
T3 #337 ešte určite nebola von a ako to tu spomínal Diggi, pravdepodobne doško k preklepu za iné ev.č.
Ikarus #4094 práve stojí odstavený na zastávke Dom umenia v smere na Nám. osloboditeľov a s dielenským vozidlom sa ho snažia oživiť.
T3 #337 ešte určite nebola von a ako to tu spomínal Diggi, pravdepodobne doško k preklepu za iné ev.č.
Ikarus #4094 práve stojí odstavený na zastávke Dom umenia v smere na Nám. osloboditeľov a s dielenským vozidlom sa ho snažia oživiť.
Sarko
500, 501 (z vývojovej série z r. 1986), 502-511 (1. séria z r. 1989), 512-535 (2. séria z r. 1990), 536-539 (3. séria z r. 1991), spolu 40 ks. Od roku 2003 eviduje DPMK v stave už len 19 ks.
502- BiH/Sarajevo #303
503- D/Straussberg #22 (výmena celého "A" článku po DN)
504- CZ/Brno #1738
505- D/Straussberg #23
506- BiH/Sarajevo #302
507- H/Miškolc #207
510- BiH/Sarajevo #301
511- BiH/Sarajevo #304 (výmena "C" článku po DN)
514- H/Miškolc #209
515- CZ/Ostrava (tuším #1502, použitý len "B" a "C" článok, "A" zošrotovaný po DN)
516- H/Miškolc #208
518- CZ/Brno #1736 (GO na KT8D5R)
519- CZ/Brno #1737 (GO na KT8D5RN2)
520- H/Miškolc #206
522- H/Miškolc #204
524- H/Miškolc #203
526- H/Miškolc #205
527- D/Straussberg #21
532- H/Miškolc #202
533- H/Miškolc #201
539- H/Miškolc #200 (nestihol už dôjsť do KE, po predaji bol odvezený priamo do Miškolca)