A teraz vážne. Vlado tu spomínal, ako sa v DPMK dozvedel, že to bola práve Optima, ktorá požiadala o zavedenie verejnej električkovej linky č. 5. Ja si dovolím len malú poznámku, že DPMK už po dostavbe OC Optima navrhoval jeho vedeniu trasovanie pravidelnej električkovej linky. Zavedenie Optima busu však bolo dobré na zistenie vyťaženia smeru a potrebu zabezpečiť buď lepší interval alebo kapacitnejšie vozidlá. KT-čka sú na to ako stvorené. Dúfajme len, že kvôli spoplatneniu nedôjde k výraznému poklesu cestujúcich. O zneužívaní Optima busu študentami sa samozrejme hovorilo v neoficiálnej rovine a hádam nikto nepoprie, že uvedenú linku študenti hojne využívali.
K novonavrhovanej trase Optima busu sa chytám za hlavu... Už len jednosmernosť sa vymyká normálu, nehovoriac o trase. No ale sranda musí byť, tú linku si hneď v sobotu nenechám ujsť. Bude ma zaujímať hlavne umiestnenie a zastavovanie linky na zastávkach v trase od Polikliniky Západ po OD Terasa. V prípade zastávky Kino Družba mi napadá len to parkovisko medzi autami ako nočná 105 rovno na cestu a v prípade ostatných zastávkach si neviem celkom predstaviť zastavovanie na pripájacích pruhoch križovatiek. Nuž, nechám sa prekvapiť...
K novonavrhovanej trase Optima busu sa chytám za hlavu... Už len jednosmernosť sa vymyká normálu, nehovoriac o trase. No ale sranda musí byť, tú linku si hneď v sobotu nenechám ujsť. Bude ma zaujímať hlavne umiestnenie a zastavovanie linky na zastávkach v trase od Polikliniky Západ po OD Terasa. V prípade zastávky Kino Družba mi napadá len to parkovisko medzi autami ako nočná 105 rovno na cestu a v prípade ostatných zastávkach si neviem celkom predstaviť zastavovanie na pripájacích pruhoch križovatiek. Nuž, nechám sa prekvapiť...
Vladimír
Venujem vám jeden cestovný poriadok. Je to linka č. 4, CP platí od 1.6.1982 a ochody sú zo zastávky VSS
04: 45 55
05: 05 15 25 30 35 40 45 50 55
06: 00 05 10 15 20 25 30 35 40 45 50 55
07: 00 05 10 15 20 25 30 35 40 45 50 55
08: 05 15 25 35 45 55
09: 05 15 25 35 45 55
10: 05 15 25 35 45 55
11: 05 15 25 35 45 55
12: 05 15 25 35 45 55
13: 05 15 20 25 30 35 40 45 50 55
14: 00 05 10 15 20 25 30 35 40 45 50 55
15: 00 05 10 15 20 25 30 35 40 45 50 55
16: 00 05 10 15 20 25 30 35 45 55
17: 05 15 25 35 45 55
18: 05 15 25 35 45 55
19: 05 15 25 35 45 55
20: 05 15 25 35 44 52
21: 07 22 37 52
22: 07 22 40 52
23: 07
24: 00
Upozorňujem, že L2 jazdila v tejto dobe v celodennom 10 min. intervale!