Reply on: 1018 #1947:
fotka by nebola? Ja z tych 700 km na kosicke briky blbo vidim...
Hej keby to platilo i dnes (po 30-tich rokoch)

a mne to akurat vyhovuje, aj ked to bude sice vyhliadkova jazda, lebo byvam na kvp a robim v optime
Nový, lepší, s krajšou trasou 

), takže DPMK akurát zasiahol v tom, že tou verejnou linkou bude L5 v trase ex-linky W. Dôvodom bolo to, že DPMK očakával, že na tejto linke bude mať viac cestujúcich ako na nejakej pochybnej "vymetacej" trase. Z toho, čo mi bolo povedané, prevážanie sa študentov v Optima buse v tomto nezohralo žiadnu rolu.

Sarko
Doplním Esicka -
1. najdlhší tunel v SR- Čremošniansky - 4.697,15 m
2. najdlhší tunel v SR- Bujanovský - 3.410,7 m
3. najdlhší tunel v SR- Bralský - 3.011,6 m
Perfektne spracované informácie nájdete na http://rail.sk/skhist/tunely.htm
Na uvedenej stránke som sa okrem iného dozvedel, aké ťažké a zložité bolo postavenie nového Ťahanovského tunela, ktorý má iba 320 m. Je to údajne prvý tunel, ktorý sa staval novým spôsobom. Viac info na linku http://rail.sk/skhist/tunely/180/02.htm
Re #1932 bm:
Trať č. 170 má v úseku Banská Bystrica - Diviaky - Vrútky celkom 22 tunelov. Všetky info sú na uvedenom linku.