Reply on: J #1966:
OK, súhlas, DPB je zaslepená matka a DPMK neposlušná dcéra...
Aj keď máš rád K2S, klasických K2 je ešte stále veľa a tie má rád asi každý najmenej. Naše KT8 tiež postupne prejdú reko na KT8RN a aj keď nedostanú Progresy, TV3 nie je na zahodenie. Dôležitejšie je, že sú s NP článkom, veľkokapacitné a obojsmerné. Po tom, čo im DPMK venuje viac starostlivosti, nestojí odstavená ani jedna. 30 ks T6 tiež nie je zanedbateľný počet (o málo viac ako polovica z BA) a 73 ks T3 z rokov '82, '83, '85, '87 a '89, čo predstavuje presne 50% z vozidlového parku toho istého typu v BA. Otázne je, či v blízkej budúcnosti nedôjde k vyraďovaniu alebo menej pravdepodobnému odpredávaniu. Do stavu vozidiel som nepočítal 10 ks T3, ktoré sú vyradené, resp. odstavené na km (vyradenie/odpredaj).
Takže s BA sme si teoreticky vlastne fifty-fifty. '-)

Vladimír
Venujem vám jeden cestovný poriadok. Je to linka č. 4, CP platí od 1.6.1982 a ochody sú zo zastávky VSS
04: 45 55
05: 05 15 25 30 35 40 45 50 55
06: 00 05 10 15 20 25 30 35 40 45 50 55
07: 00 05 10 15 20 25 30 35 40 45 50 55
08: 05 15 25 35 45 55
09: 05 15 25 35 45 55
10: 05 15 25 35 45 55
11: 05 15 25 35 45 55
12: 05 15 25 35 45 55
13: 05 15 20 25 30 35 40 45 50 55
14: 00 05 10 15 20 25 30 35 40 45 50 55
15: 00 05 10 15 20 25 30 35 40 45 50 55
16: 00 05 10 15 20 25 30 35 45 55
17: 05 15 25 35 45 55
18: 05 15 25 35 45 55
19: 05 15 25 35 45 55
20: 05 15 25 35 44 52
21: 07 22 37 52
22: 07 22 40 52
23: 07
24: 00
Upozorňujem, že L2 jazdila v tejto dobe v celodennom 10 min. intervale!