Reply on: Isidor #19154:
V celku súhlasím, ale: Niečo tu naznačil aj Mike- Vozidlá by musel po jazde niekto preberať a kontrolovať, dalo by sa...ale tu by musela najviac zabrať dielňa...Nerobiť rozdiel... ten tu bude minimálne v rozsahu- nové a staré...
Umyselné kazenie- no to je prehnané, ja som sa s ním nestretol, ale... je rozdiel prejsť cez koľajnice 20, 40, alebo 50 km/h rýchlosťou. Postihneš ma? Hádaj akou rýchlosťou pôjdem so svojím vozom. Nespomenul si pratanie, to tiež patrí k estetike. Ako asi pozametám svoj a ako cudzí voz? Metóda pratania by sa tu musela tiež zmeniť od základu. Mali sme tu už aj zakázané metly vo vozoch. Tie vlastné, čo sme si nosili z domu! Firma, ktorá tu vysávala busy na Hornádskej (asi tretinka vozov) už skončila. Páčilo sa mi, že nezodvihla jediný papier zo zeme... to bola vodičova starosť.
A Balkán: nebol by vôbec potrebný, keby vozidlá mali svoje označené miesto na parkovanie... nič príjemné, keď si musíš v polotme obehať garáž ako pako....
Mne to v praxi vychádza ináč: V terajších podmienkach (a budú tu ešte hodne dlho) nepridelené vozidlo môže vyhovovať iba LAJDAKOVI. Ten príde ľahko k novému, čistému a nepokazenému... a že ho postinúť na prémiach? Máme tu takých stálych kmeňovcov, ktorí prémie zo zásady nepotrebujú...(aspoň mi to z ich správania tak vychádza) kto na nich doplatí? Výpoveď? Je nás málo a bude ešte menej, lebo toto už odradí každého zdravého človeka... takého, čo popratá a stará sa iba preto, aby na to doplatil.
Re #19157 Vladimír: Tebe budem odporovať v poslednom slove súhlasu: Balkán nie, ok. A tie reklamy kade tade? To je ta vaša jednotná línia? Alebo jednotná miera? Nejazdíš, ale aj podľa teba je zadné okno busov biznis ktorý schvaľuješ? Mne to prekážať nemôže, ale tebe prekáža macík v kabíne vodiča? Divný meter. Ja ho rešpektujem.
Mike
Ale vysvetľuj to vodičom v bývalom ČS. Priedelené vozy všetkých trakcií odakživa fungujú aj v Blave, Brne, či Ostrave, a určite viem, že aj v Prahe sú "pridelené" minmálne a-busy.