Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: m2001 #17869:
Zda sa mi ze ano. Len namiesto OP predlozi PAS + vyplni potrebne papiere.
Vie mi niekto poradiť, či je možné vystaviť BČK (bez nároku na zľavu) cudziemu štátnemu príslušníkovi? Vďaka za odpoveď
Reply on: Isidor #17866:
Bol to regionálny denník čo chodí na STV2 okolo 18.20 zo včera (dnes ráno šla repríza). Ono, keby som dnes nezapol TV tak o tom ani neviem. Spomínaní dvaja páni hovorili o tomto:
- V horizonte rokov 2006 - 2008 nákup 56 ks autobusov prevažne na CNG.
- že DPMK je v strate 12 mil. sk a chcú zmeniť tarifu od apríla 2006 (bolo to vysvetlené asi tak, že cestujúci v rámci furče bude platiť menej ako ten čo pôjde na KVP), čo sa dá vysvetliť hocijako
- ED vykazuje horšie ekonomické výsledky ako AD (však čo by aj nie)

Treba prehľadať archív relácií na STV (ak ho majú).
Reply on: Isidor #17866:
Porovnaj si to s tym, co pisal KVKV o ruseni elektriciek. Nezapada to do seba? Myslim, ze az napadne.
Reply on: Nodes #17860:
56 autobusov? No zbohom. A polovica električiek nám medzitým zhnije.... ? ? ?
Čo to bolo za reláciu?
No neviem, ale keď na Námestí čakám na 19-ku, tak mám pocit, že je úplne jedno, či sa odchody 19-ky kvôli križovatke na Prešovskej posunú dopredu alebo dozadu, aj tak vždy mešká.
YETI: Dovolte mi, prosim, otazku na Vas. Co s vylukou plavaren - energeticke zavody?
Reply on: eMareq #17827:

Nie, vlani na dušičky bolo to isté , čo aj tohto roku (pozerám do vlaňajšieho služobného príkazu riaditeľa dopravy, ktorý sme robili), len dni boli iné (sobota 30.10. až pondelok 1.11. - všetko voľné dni, takže žiadny pracovný deň sa neposilňovalo). O žiadnych jedničkách a osmičkách neviem, iba žeby niečo navyše vtedy vypustili dispečeri.
Tohto roku som sa ako vždy bavil s hlavným dispečerom, čo vzhľadom na ich minuloročné skúsenosti treba - odsúhlasil, že stačí to, čo minule. Viac som nad tým nemeditoval. O žiadnych nezvládnutých prepravných nárokoch mi dispečeri zatiaľ nereferovali. Keď má niekto skúsenosť, že sme niečo nevystihli, či poznatok, že niečo by bolo vhodnejšie robiť na rok inak, ozvite sa.

Linky č. 27 a 34 nahlas: Z dôvodov, o ktorých sa nemám chuť veľmi rozpisovať, sme do 1. 9. 2005 museli prerobiť vlastne všetky služobné cestovné poriadky DPMK. So súhlasom svojho priameho nadriadeného som k tomu pristupoval tak, že sme začali v rámci týchto zmien zapracovávať do grafikonov novšie jazdné časy a prehodnocovať polohy spojov (sem-tam sme aj zvýšili výpravu - len tam, kde to bolo naozaj nutné).
Linku č. 19 (robili sme ju spolu s ďalšími linkami premávajúcimi od Južného nábrežia doľava prednostne, lebo najviac meškali) ako svojím spôsobom základnú (podniky na Ul. Napájadlá majú toto jediné spojenie) som sa rozhodol konečne nastaviť tak, aby pre striedania pracovných zmien v týchto podnikoch bola optimálna (v rámci možností). Linku č. 27 som logicky skoordinoval s ňou.
Priblížil sa však termín (a hrozba postihu firmy, ak by ho nesplnila), tak sme sa rozhodli zvyšné linky poopravovať len bez zmeny vlastného cestovného poriadku linky (len grafikony a prestávky, pre cestujúcich sa nič nezmenilo). Čiže 34-ka a ďalšie sa do toho proste už časovo nezmestili. Negatívny efekt toho ma síce mrzí, ale tak to vyšlo, inak sa už nedalo.
No a to je celé. Celá jeseň je taká hektická, že na to nebolo kedy. S vedomím výluk, uzávierok a iných očakávaných prác som sa to snažil odďalovať ako predsa len o niečo menší problém, ale musel som kapitulovať - od soboty 5.11. sa linka č. 34 mení.
Nie je to však dobré: Až sa o cca 10 dní otvorí ľavé odbočenie z Južného nábrežia, my premeriame časy v križovatke PxSxJN a na jej okolí a upravíme opäť tieto linky (č. 13, 19, 25, 27) - budeme musieť, pretože by mohutne nadbiehali, zas sa 27-ka ocitne o pár minút v inej polohe a zas to nebude optimálne. O tom, že domino bude padať ďalej („ktorý debil dal 34-ku a 36-ku naraz” - zas nebude kedy, lebo vo vzduchu sú 2 vážne výluky a všeličo iné), ani nehovorím.
Reply on: 1018 #17845:
Nedá mi trošku sa nezastať „napaľovačov” - ľudí z elektroúdržby cestnej dopravy (až tak do toho možno nevidím, ale ich striktné odsudzovanie sa mi vidí predsa len prehnané). Problém je určite viac v celkovej „organizácii” tejto činnosti na úrovni dopravcu (strašne pracná kontaktná verzia nahrávania údajov do vozidiel + neexistencia osobitného pracoviska s primárnou činnosťou úpravy údajov z prípravy do tvaru vhodného na nahratie, nahrávania údajov do vozidiel, zberu údajov z vozidiel, ich prípadnej úpravy do „užívateľského” tvaru pre naväzujúce zložky a riešenia súvisiacich technických problémov) ako v konkrétnych ľuďoch, ktorí sa tejto činnosti zrejme nemôžu venovať hocikedy a naplno.
Reply on: janosko #17854:
Nezmenis si mail? ? ? ? ? ?
Informacia od eMareqa: Vo vcerajsom vysielani STV bol rozhovor s J. Bendzalom a P. Titlom. O.i. v nom odznelo, ze v rokoch 2006 - 2008 podnik planuje kupit 56 (!) autobusov, prednostne na plyn. eMareq alebo hocikto iny, doplnte, ak viete. Dakujem.
Reply on: Vladimír #17848:
Pripada mi, ze za ten nebyvaly zaujem novinarov o DPMK trosicku moze aj DPMK sam... Ale suhlas s tvojim nazorom, ze o co viac politikarcenia, o to menej odbornosti.
Info z radia kis, kiks radio uz zmenil nazov?
Od aprila 2006 DPMK zvysi ceny listkov mhd info kiks radio
Reply on: janosko #17846:
Narokom sprobujem ?
Zajtra rano.Sluzba 22011.Ostatny kolegovia su na l54,l20.Vsetko ranne sluzby. 🙂
ešte perlička:
dnes boli chlapci z M-test-u vymeriavať umiestnenie systému v trolejbusoch.
ASI HOTOVÁ VEC l
zdravim vospolok... na KVPcku tesne pred odbockou ku klastoru chcipol trolejbus...uz tu stoji asi hodinu, dorazil dispecer na svojej "formuli" a dielensky voz, uz pol hodky sa ho snazia ozivit no ani s nim nehne... zabava sledovat toto...:o))))

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.