Predpokladám, že máš IE. Klikni sa na Nástroje v hlavnom menu a vyber položku Možnosti Internetu. Na záložke Obecné máš úplne hore textové pole s adresou domvoskej stránky.
Bol by som zvedavy, aky odbornik na MHD je JUDr. Laskovsky. Nech predlozi svoju koncepciu MHD v Kosiciach. Ale lepsie urobi, ked sa bude nadalej venovat advokacii.
Furcan: Ak sa Ti podari zistit tu firmu a budu za ten polmeter aj s pripadnym odvozom, ak by to bolo tazke, pytat vela, daj vediet, zasponzorujem to! Len sa musis poponahlat, na srotovisku sa to rychlo strati v pribudajucej kope zeleza a 3 neustale zerave vysoke pece USS pracuju velmi rychlo. Skus DPMK, ak s tym nic nemaju, tak Spravu ciest a komunikacii, alebo na Magistrate, cesta je vo vlastnictve mesta. Ta kolaj je fakt unikat, KVKV poda blizsie info preco a z akeho roku pochadza.
TA: Ty budes asi o dost mladsi rocnik, ked si nepamatas vypravu elektriciek "na papeza". Vtedy sa dali do pojazdneho (bohuzial aj docasne pojazdneho) uplne vsetky, aj tie, co boli odstavene uz na vyradenie a dlhorocne "vozovnove leziaky", ktore boli bud po vacsich nehodach alebo technicky skanibalizovane. Vonku boli aj vsetky trojicky a z trate (nie slucky) VSS - Barca vznikla vyse kilometra dlha konecna.
MO=mimoriadna oprava (poruchy, po DN a pod.).
DPMK uz nechce ani jednu T3Mod ani za nic. Dokazom toho su zakupene rozne modernizacne prvky (polpantografy, IS BUSE atd.) pre 6 ks reko z T3 na T3Mod, ktore sa vsak napokon vyuzili vsade inde (napr. na T3 po GO 361 a 337, alebo pri najblizsich prehliadkach napr. 414 do paru k 361, 622+623 len vymena za polpantografy...). Akekolvek modernizacie spojene s vymenou vyzbroje su momentalne na kosicke pomery prilis vysoke, preto by DPMK nemal vahat odstavene T3 postupne a hoci aj pomaly davat na GO s jednotne stanovenymi dosadzovanymi modernizacnymi prvkami (ŕ la 361 a 337). Len preboha ziadne vlecne T3! Este tak so spriahadlami ESW a "po kosicky" stiahnutym prednym zberacom
KVKV: urcite aj masnibus je ekologicka alternativa k IAD, ale pokial uz mam aky-taky, aj ked chaby zaklad infrastruktury k E a T, tak ho treba vyuzit a dla moznosti rozsirit. A hlavne koncepcne, zrusit nezmyselne subehy trakcii, linky tahat podla zatazovych smerov, vytvorit kvalitne prestupove uzly so spolocnou hranou nastupist... Dobre sa o tom keca, ale je to velmi narocne na pracu, cas, zdroje informacii, rozne prepocty cohokolvek.
a teraz si ma dorazil aj ty... A načo sú tam podľa Teba?... Aby tichúčko podporovali magistrát a prihrievali im ich polievočku... Jemine, veď keby sa všetci vysoko postavení v DP postavili proti všeliakým tlakom a politickým frakciam a konečne si dupli... ale kdéé, oni, kedže sú ich nominanti, tichúčko plnia príkazy VyVolených.... ?
"TAKŽE VIETE ČO JE TREBA ,ALE PODLA VAŠICH INÝCH PRÍSPEVKOV SA USVEDČUJETE Z TOHO ,ŽE ROBÍTE VŠETKO PROTI"
A smiem sa opýtať čo môže yeti robiť v prospech danej veci? Hodiť sa o zem alebo čo? Jasne vyjadril postoj, podľa ktorého si želá modernizáciu koľajovej dopravy. Ale možnosti pre uskutočnenie tejto modernizácie má len o málo viac ako ktokoľvek z nás na fóre.
niekde začať treba Napokon, ak sa niečo robí, robia sa aj chyby. Ale aspoň, že sa niečo urobilo.
Podľa mňa by DPMK malo dnes radšej 10 x T3Mod než 10 x T3.
Sarko