Reply on: m@rtin #172:
To, že nevieš, ako často sa jazdí na letisko od 1.8. je zbytočná poznámka. Stačí, ak si vľavo od tohto textu klikneš na Cestovné poriadky a vyhľadáš linku 23 
Re #173 Dopravák: Nuž, aká komplikácia? Čo sa pre cestujúceho zmení? Akurát sa naučí, že na Furču L72 nejde, zostane mu len L70 a 71. Das ist alles!
A keď sa na to pozrieš s dopravného hľadiska, tak podľa mňa niet dôvodu fúrikovať 3x za hodinu klbák na Myslavu, keď tam môžem poslať 2x za hodinu sólo, čo im aj tak bude nadštandard.
Vladimír
Ukončenie L70 na Bottovej je v mojom návrhu brané ako provizórium, po vybudovaní trate na Železníky by mohla pokračovať po Cassosport a na úseku Mier - Cassosport sa prekladať s L16.
Čo sa týka mojich myšlienok, keby bolo po mojom, zrušil by som číselný rad 70. Ako rodený Prešovčan nevidím pol dôvodu na to, aby linky boli číslované osobitne LEN PRETOm že sú trolejbusové. Trolejbusové linky by som číslami voľne miešal s autobusmi. T.j., po strolejovaní Podhradovej a Železníkov, žiadna L73, ale trolejbusy na L16...
Re#169 Dopravák: CP sa tvoria na ODS (Odbore dopravných služieb). Ich prípravou sa zapodievajú stále tí istí pracovníci.
Je pravda, že v KE na veľmi mnohých smeroch, kde by sa linky logicky mali vzájomne prekladať, preklady neexistujú. To je ale dôsledok úplne chorého linkového vedenia systémom "odvšadiaľ všade". Chcelo by to v prvom rade revolúciu v linkovom vedení. Menej liniek (čo menej, minimum!) a husté intervaly. Pravidlo, za ktorým si stojím: "Čo je lepšie? Tri linky s 30 min. intervalom (6x spoj za hodinu) alebo jedna linka s 10 min. intervalom (6x spoj za hodinu)? Samozrejme JEDNA linka!"
Lenže v Košiciach sa myslí stále opačne a DPMK vytvára nové priame spojenia, ktoré sa tvária ako zlepšenie dopravných služieb a pritom cestujúceho poškodzujú.