Reply on: Sarko #185:
Ja si myslím, že časom bude pod trolejom aj dnešná L17 
O vyčlenení radu 10-19 pre trolejbusy som uvažoval už dávo, ale je tu predpoklad, že možno raz nebude stačiť a trolejbusových liniek bude viac.
A moja otázka pretrváva: ČO KONKRÉTNE OBYČAJNÉMU CESTUJÚCEMU VADÍ NA TROLEJBUSOVEJ LINKE 34?
Ja tvrdím, že nič.
Dopravák
Presmerovať linku č 72 na trolejbusovú -to je sila!
Neviem,ako si to predstavujete!Teraz sú linky na Furču maximálne vyťažené a čo by bolo potom...
Viem,čo teraz napíšete,že troleje chodia poloprázdne.Ano možno linka č 70(pretože vodiči sústavne nadbiehujú CP od zastávky Mlynská Bašta,mohli by chvíľu počkať/viem nemôžu/,na 71 ktorá má sústavne meškanie a potom,1 minútu pred príchodom 71 na Mlynskú baštu ,by vyrazila 70.
Ale my žijeme na slovensku a tu je to "STÁLE TAK"
Kto mi odpovie čo za človeka pripravuje CP?Zdá sa mi,že CP sú tvorené len TAK,len aby boli.
Viem nedá sa všetko presne vyrátať-zosúladiť/ale myslím ,že by to mal pripraviť jeden človek,čo sa asi rok bude voziť hore dole,pozorovať vyťaženosť liniek a potom,z toho vytvorí jeden poriadny ucelený CP.
Trochu som si zafilozofoval(PREPÁČTE).Len dúfam,že ste mi porozumeli čo som chcel povedať.