Reply on: Vladimír #1693:
Ad odpoveď J: Ako bývalý vodič môžem miestoprísažne vyhlásiť, že práca na súčasnom modernom trolejbuse nie je o nič namáhavejšia ako na tramvaji - volant utočí aj malé decko. Rozhodne je namáhavejšie na T6A5 nasádzať ohavnú redukciu na kuplovačku v prípade kuplovania napr. poruchového vozidla na trati. A najťažšia práca na antabuse (bratislavskom) je vláčenie koniev s vodou a olejom:-).
I.
Ad obojsmerné vozidlo: Tak portom nepotrebujú T6C5, stačí keď na ľavú stranu vozidla dorobia nejaké dvere, dozadu zrkadlá a jednu jazdu môže bždy vodič robiť na zadný pomocný panel:-).
I.
Sarko
Na každej zastávke je predsa oznam, vo vozidlách tiež a aj v OC Optima sú vyvesené veľké informačné "plachty", tak nerozumiem. Aj moja mama mi predvčerom vytkla, keď šla do Optimy, prečo som jej nepovedal, že Optima bus nejazdí. Na označníku sa pritom hompáľa veľký oznam a nikoho nenapadne si ho ani zhliadnuť.