Reply on: S499.1023 #1691:
Zle som sa vyjadril, všetky KT8, ktoré už sú zobojsmernené (teda všetkých 19 ks), má elektromagnet aj v opačnej kabíne. Pôvodne sa uvažovalo, že pri otáčaní KT-čka po 10.000 km sa budú len premontovávať, ale pri výluke na Južnej triede, minulý rok v lete ich dostali všetky (t.j. nielen tie, ktoré jazdievali na linke W). Spomínané KT8 #523 malo len poruchu elektromagnetu, ktorá už však bola odstránená.
Vladimír
Re #1684 Sarko: Ej, ale si rýpač! A to Ťa nenapadlo, že absolútna väčšina študentov z Jedlíkovej je momentálne mimo Košíc? A keď sa vrátia, aj tak bude ich pobyt obmedzený, pretože je skúsškové. Počkaj do polovice februára a potom vynášaj súdy.
Re #1687 J: Ja sa niekedy sám čudujem, čo všetko je možné pri našom ZP, ktorý sa tvári byť európsky a neviem, čo všetko. Niekedy som si naivne myslel, že v profesii vodiča sa aspoň približne dodržiava 8 hodinový pracovný čas. Ale som svedkom toho, že v prípade maródiek a pod. nie je problém, že vodič vykoná dopoludňajšiu služba na celodennej linke (dajme tomu od 4:30 do 12:30) a potom berie z vozovne iný voz a vykoná ešte za niekoho popoludňajšiu špičku (dajme tomu od 13:00 do 18:00).
Ono samozrejme to ani vodičom nevadí, oni sú radi, že majú robotu. Hlavne, že zrušili tú buzeráciu, že po 4 hodinách min. musí byť nedelená 30 min. prestávka. To bola hlúposť jak hrom.
Re #1691 S499.1023: To je obojsmerné vozidlo na košický spôsob