Hadam teraz je ten spravny cas ? aby sa zhrnulo vsetko co sa zmenilo na tej nasej slavnej 359-tke (ak sa vobec nieco zmenilo). ? Kto ma info nech sa podeli...
...by nepasovali do koloritu... Nejde to kolorit, ale o to, ze ked podnik zacal kupovat Soplarisy a je ich uz vyse 30, nevidim dovod na zmenu znacky. To je podla mojho nazoru dost zasadny dovod, nechcem teraz poukazovat na vyhody a nevyhody Soplarisu a Angoraku.
Dufam,ze vyhraju tu sutaz Urbina 18-ky.SOLARIS DO TOHO!!!!Citybusy 18 by nepasovali do koloritu a neni to jedina vec,pre ktoru by mal vyhrat Solaris. ?
Aktuálny prehľad za posledný rok nemám, ale perlou v tomto zmysle bola aj L5, kde vozidlá obiehali pri cca. 15min. dobe spoja v hodinovom obrate, t.j. cca. 30 min. z hodiny jazdili a 30 min. mali prestoj.
A mnohé ďalšie linky mali pomer práca:prestoj viac ako chorý. Ak si dobre spomínam, jednou z tých "efektívnejších" bola aj autobusová L33.
Ak sa niečo za rok 2005 zmenilo, tak som o tom nevedel.
Re #16414 #16416 cybernetic: No prepáč? Ja som šťastným zamestnancom SAD Nitra a mám kopec úloh na svojej "stoličke" a ozaj mi nezvyšuje čas sa zaoberať ešte aj tým, ako by aj Košice mohli realizovať niečo čo už realizujú ostatné DP.
Nič v zlom, ale prečo by som ja mal navrhovať nejaký vyhodnocovací softvér? Nikde to predsa neodčítavajú z ručičiek ľudia a nezapisujú kamsi do zošita... všade je nejaký softvér už v prevádzke, takže prečo vymýšľať niečo vymyslené? Kúpte a nainštalujte si!
(Keď má DPMK peniaze na to, aby platil vodičom mzdu za výkony na linkách s pomerom práca:prestoj 1:1, má určite niekde prostriedky aj na zakúpenie softvéru )
S499.1023: Je to iba fáma, nakoľko si dotyčný bezočivec poškodeného odsledoval až na konečnú, zaparkoval tak, aby si poškodený nemohol všimnúť tabuľku EČV a napokon si ho vyhliadol, keď vyšiel z budovy posunúť vozidlo. Vodič bol napadnutý nečakane a dokonca zloženým dáždnikom, čo svedčí o tom, ten dotyčný nemohol mať "všetkých päť pokope". Vodič ED podal riadne trestné oznámenie. A ešte k tomu gestu, čo spomínal Shorty, som presvedčený, že nebolo vulgárne, nakoľko ide o slušného človeka.
Vladimír
A mnohé ďalšie linky mali pomer práca:prestoj viac ako chorý. Ak si dobre spomínam, jednou z tých "efektívnejších" bola aj autobusová L33.
Ak sa niečo za rok 2005 zmenilo, tak som o tom nevedel.
Re #16414 #16416 cybernetic: No prepáč? Ja som šťastným zamestnancom SAD Nitra a mám kopec úloh na svojej "stoličke" a ozaj mi nezvyšuje čas sa zaoberať ešte aj tým, ako by aj Košice mohli realizovať niečo čo už realizujú ostatné DP.
Inak samozrejme nič v zlom ❤ ?